• Day 7

Munduk

December 19, 2015 in Indonesia ⋅ ⛅ 22 °C

Danau Buyan a Danau Tablingau jsou 2 jezera lezici ve stinu vulkanu. Chtela jsem je z jedne strany obejit a aspon si trochu protahnout telo, ale Made prejel odbocku a pocasi se zkazilo, tak jsem se rozhodla nevracet. Uz bylo stejne docela pozde.
    V Munduku me Made vyhodil pred Edy Homestay, kde budu 2 dny spat. Edy tu bydli s rodinou a pronajima 3 pokoje. Objednala jsem si nejlevnejsi, ale krome me tu nikdo neni, tak jsem se nechala presvedcit pro drazsi (asi o 3 dolary denne) pokoj s dvouluzkem, vlastni koupelnou a vyhledem na hory. A plisni na stenach. Bez teple vody. Ale jinak ok.
    Munduk je prtava vesnice, ve ktere je kazdy druhy dum ubytovanim nebo restauraci (nejcasteji kombinaci obou s pridavkem supermarketu a dopravnich sluzeb). Edy mi dal krome mapy vytisteny seznam treku s pruvodcem. Ja uz s pruvodcem nikam nejdu (uz vubec ne na easy prochazky k vodopadum), ale idea, kterou deklaruje - podpora mistnich lidi, kterym pomaha ziskat praci - je hezka.
    Pozn. Veceri jsem si objednala ve warungu One s nadhernymi vyhledy, ale dala jsem si 2 vidlicky a zbytek nechala. Asi velmi dobre (klasika ryze s kurecim masem), ale muj zaludek uz 2 dny stavkuje. Premyslim, s cim si asi nedokazal poradit, a napadaji me ledova kafca a caje s ledem, pravdepodobne vyrobenym z desne spinave kohoutkove vody, co se v ni lidi koupou, perou, vyhazuji odpadky... :-( Uz nevypiju nic, co se nevyskytuje pod vickem originalni lahve (at zije Coca-Cola).