• Day 27

Update #38

July 12, 2018 in Norway ⋅ ⛅ 18 °C

⬇️Business as usual for the English folks 🇦🇺🇺🇸🇬🇧, see below the ————⬇️

Heute weniger Kilometer gemacht als sonst. Auch wegen den nötigen Arbeiten am Motorrad. Ich habe die Chance im Laden genutzt und auch gleich neue Handschuhe gekauft. Da meine aktuellen Regenhandschuhe nach wenigen Minuten den Regen durchlassen, anstelle ihn zurückzuhalten. Nun habe ich 2 in 1 Handschuhe, was ich bis zum heutigen Tag noch nie gesehen habe. Unten bei Gelb reinschlüpfen ist sommerlich mit gutem Grip, schlüpft man oben bei Blau rein ist er wasserdicht. Hätte ich das früher gewusst, hätte ich nie 2 Paar Handschuhe mitnehmen müssen. 😋

Bin nun in einem süssen Camping nahe Narvik. Die Küche vom Camping ist super lecker und somit bleibt meine Feldküche für heute einmal geschlossen.

—————————
    Today less kilometers than usual traveled. Also because of the necessary work on the bike. I used the opportunity in the store and also bought new gloves. Since my current rain gloves let the rain through after a few minutes, instead of stopping it. Now I have 2 in 1 gloves, which I have never seen until today. Slip in at the yellow part at the bottom it’s a summer glove with good grip, when you slip in at the top on the blue part it is waterproof. Had I known this before, I would never have had to take 2 pairs of gloves with me. 😋

I'm now in a cozy camping near Narvik. The kitchen of the campsite is delicious, so my field kitchen will be closed for today.