• Day 3

En fredag i schtan

September 19, 2020 in Sweden ⋅ 🌙 9 °C

Vaknade på hotell Malmia för första gången. Det är konstigt att bo på hotell i Skellefteå, min (ingelas) hemstad. På det här hotellets nattklubb har jag ändå jobbat i flera år, men aldrig bott på.
    Idag har vi haft en skön dag i soligt väder, en kort regnskur i och för sig, men den störde inte oss. Vi jobbade fram till lunch båda två, ganska skönt att ha digitala möten på rummet. 💻
    Vi åkte till Kåge Bageri och köpte godasre brödet. Åt en märklig lunch där också. (Kebabsallad som hade en hel del att önska...)
    Shoppade lite på stan och sen njöt vi på hotellrummets terass med ett gott glas vin och njöt av utsikten.
    En skön och avslappnad dag på det stora hela får vi ändå säga 👍🏼
    Vi åkte till Bureå, planterade ny blomma på graven. En kärleksört passar bra där tyckte vi alla. ❣
    Middag på Pinchos med Gunilla&Conny, så gott och roligt.
    Men nu behöver vi sömn😴😴 och ladda upp för lördagen som vi hoppas blir en fin dag ändå🥰