• Day 7

7.nometne 1.daļa

August 14, 2018 in Norway ⋅ ⛅ 10 °C

Šodien bija lieliski laikapstākļi, kas mums lika forsēt ar pārgājieniem. Kāpām 3 dažādos kalnos, skati par miljoniem tāpēc dienas apraksts 2 daļās, lai var visas bildes salikt vienā piezīmē. Pirmo kāpām Holandsmælen, bet līdz virsotnei nemaz netrmējām, gribējām tik palūkot uz pludmali un klintīm. Joprojām mākoņi pinās ap virsotnēm un gaisā bija viegla dūmaka. Nobridām slapjas kājas pa purvaino augsni, bet diezgan aši izžāvējām apavus mašīnā pateicoties "pečkai". Nākamais sarakstā bija Volandstinden, kas bija stāvāks, slidenāks un arī iespaidīgāks. Nu jau laikapstākļi bija pavisam labi, debesīs dūmaka izklīdusi, gaiss bija dzidrs un silts. Šajā takā "pastaigā" devās arī daudzi cilvēki ar suņiem. Vispār novērojām, ka norvēģi savus suņus pastaigā izved uzkāpjot kalņā, kur jābrien cauri dubļiem un jārāpo pāri akmeņiem. Tā nu arī mēs uzkāpām Volandstinden, izbaudījām skatus un silto laiku, un paspējām aizmirst cik nožēlojami bijām pirms 2 dienām.Read more