• Day 17

Tayrona Park inkl. Wanderung

January 24, 2022 in Colombia ⋅ ⛅ 22 °C

Nach eme traumhafte Ufenthalt in Minca hemmer eus uf de wäg richtig Tayrona Park gmacht.
    Nach enere richtige ruggelige Fahrt simmer in unsem Hostel Playa Los Angeles ahko. Mir hend es chlises gmüetlichs Zält dirket am Strand, Meeresrusche inklusive :). Will mir no eis hend welle go zieh, simmer mit 1 Mototaxi richtig Qosteno Beach gfahre, (es Erläbnis für sich 😅) es wunderschöööns Hostel wo leider usbuecht gsi isch susch wäre mir Fix dört ane.
    Hütte (24.1.22) simmer denn am 6i ufgstande für in Tayrona Park und sind miteme wunderschööne Sunneufgang belont worde.
    Denn simmer dirket richtig Park gfahre, natürli au mit Mototaxis und
    sind 3,5 Stund richti Beach gwanderet. Jup richtig ghört MIR sind gwanderet 😅. Aber d'Wanderig isch wunderschöön gsi und de Strand het alles wet gmacht 😊.
    Mir hette denn mitem Boot zrugg könne, aber mir sind soo im Wanderflow gsi, dasmer eus entschiide hend zrugg zwandere im Stächschritt. Nach 2.5 Stund simmer im Usgang ahko