• Day 2

Storget séta

January 13, 2018 in Denmark ⋅ ⛅ 1 °C

Miután kellően kifagytunk Christianiaban, újra buszra hoppantunk, és célba vettük a híres bevásárló negyedet, a Strogetet. Állítólag a világ leghosszabb sétálóutcája; egy biztos nem volt rövid. És meleg sem, viszont rengetegen voltak, leginkább nézelődni, mert bizony ezek az üzletek nem bérből és fizetésből élőknek való. 😀
    A LEGO boltot azonban nem hagyhattuk ki, meg aztán kellett egy 15 perc melegedés is! 😃
    Részemről kölök módra ámultam az ember nagyságú 3CPO-n és R2D2-n, az óriás Millenium Falconon, a városi kikötő lego másán és a rengeteg színes kockán.
    Kicsit kedvemet szegte Viktor hívása, hogy nem tudott pénzt befizetni, de Barbus-anyu "további hiteleket" ajánlott, így valamennyire lehiggadtam.

Innen már a kikötő fele vettük az irányt, és én úgy elkezdtem fázni, hogy még a sapkámat is felvettem!!!😮🤤
    Némileg felmelegítettük magunkat egy "igazi dán hotdoggal" , ami olyan volt, mint az otthoni ikeás prémium változata. 😊 Közben meg küzdöttünk a vérgalambokkal, akik igen pofátlan módon minden egyes leeső morzsára tízesével repültek a lábunkhoz, hogy lépni sem bírtunk.