• Day 95

Brunch in Christchurch

September 25, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 13 °C

🇳🇿
    After not going out for food once and celebrating our two years anniversary with driving and cooking, we decided to follow our friend’s Thomas advise and treat ourselves to brunch in Christchurch 😍.
    We went to the Addington Coffee Co-op, a very nice Café right next to Downtown Christchurch.
    The food was excellent, a little small maybe 😅 but absolutely tasty and beautifully served.
    After that we walked around the botanical garden, downtown and the Canterbury Museum. Very beautiful buildings and also very informative.

🇩🇪
    Nachdem wir in Neuseeland bisher immer Selbstversorgung betrieben haben und nicht einmal an unserem Zweijährigen aus essen waren, haben wir entschlossen dem Tipp unseres Freundes Thomas Folge zu leisten und in Christchurch Brunchen zu gehen 😍.
    Auf Anweisung gingen wir ins Addington Coffee Co-op, einem Mega süßen Café am Rande der Innenstadt. Das Essen war super lecker und herrlich angerichtet! Vielleicht ein bisschen kleine Portionen 😅.
    Nach dem Frühstück spazierten wir durch den Botanischen Garten, das Canterbury Museum und die Innenstadt von Christchurch. Sehr schöne Gebäude und das Museum was echt schön und informativ!