• Day 129

Goodbye friends and hello Maggie

October 29, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 27 °C

🇦🇺
    Yesterday we had to say goodbye to two awesome people we met in Rainbow Beach. Mirjam and Angela are heading to Cairns, whereas Matthias and me are on Magnetic Island (Aussie slang: Maggie) for the next two days. We had so much fun with the two girls that it feels kind of sad without them. We were together non stop the last two tours (Fraser and Whitsundays) and even in between and after those. We are looking forward to meeting them again in Zurich next year!
    But for now we at excited for Maggie, the Island full of Australian wildlife 🐨🏝.

🇩🇪
    Gestern mussten wir uns von Mirjam und Angela verabschieden. Die beiden reisen weiter nach Cairns und wir zwei haben noch einen Zwischenstopp auf Magnetic Island (im australischen Slang: Maggie). Nachdem wir über eine Woche so viel Zeit mit den beiden verbracht haben und jeder Menge Spaß hatten, fühlt es sich ohne die beiden leer an. Ohne Pause haben wir zu viert erst Fraser, dann die Whitsundays sowie die Bustouren gemacht, wir freuen uns schon die zwei süßen in Zürich wieder zu treffen!
    Aber jetzt heißt es erstmal Maggie und ihre zahlreichen Wildtiere zu genießen🐨🏝.