• Day 3

יום 2

September 21, 2018 in Cyprus ⋅ 🌙 26 °C

הבוקר עמית ואני הלכנו לקנות קצת מצרכים לארוחת בוקר במכולת הסמוכה לדירה. לא היו מוצרי חלב טבעוניים, אבל להפתעתינו היו המון 'בשרים'. נקנקיות נפלאות, פישלס-פיש-סטיקס, פסטרמה ועוד. היתה ארוחת בוקר אנגלית משהו. הפעם השכלנו לבלות את השעות החמות במקום סגור וממוזג ופצחנו בשופינג בקניון. בגלל שנוסעים פה בצד שמאל, האוטובוס הפוך! 😯 זה נחמד לנסוע באוטובוס בלימסול. נוסעים לצד הים ויש כל הזמן ספינות ענק לצד סירות מפרש ואנשים שוחים מהבוקר עד הלילה. איכשהו עדיין לא מרגיש ממש יוון פה, כאילו הכל קצת שבור. (וזה בבית דגושה כמובן). בכל מקרה היה ממש נחמד בקניון, והתחדשנו בכל מיני בגדים ומציאות נחמדות. ליר כמובן בעננים, וזה משמח את כולם :)

קפיצה זריזה הביתה להחליף לבגדי ים ומשם לחוף, שם היה שליו להפליא. המים היו שקטים ונמוכים וכולנו הלכנו על הידיים, צפים על הבטן, כמו דביבונים שמחפשים מזון בקרקעית של אגם. כיף! ספליש ספלוש. אח"כ ארוחת ערב במסעדה לבנונית מופלאה (החומוס עם השום היה ברמת אמנות). מאפה פטריות, מאפה תרד, מאפה גבינת חלומי ועוד חומוס. קרמשניט מאכזב בקונדיטוריה ממול וחזרנו לדירה. הבגד ים שלי די מתפרק ומעפן, אז התיישבתי להזמין לעצמי אחד חדש ממחוזות האינטרנט. ליר ואילנה הצטרפו אלי ועזרו לי לבחור, ואז עשינו קצת ווינדו שופינג ביחד במחשב, והיה ממש כיף. פתאום משומקום התחילו זיקוקים בחוץ, ומצאנו את עצמינו עומדים חמשתינו במרפסת ונהנים ממחזה באמת מרהיב וצבעוני.

להתקלח בזרם מים בדירה הזאת היה מאתגר ומתסכל. זה כמו לנסות לשטוף בוץ מנעל בשלולית רדודה בחורף. או לנסות לשטוף כלים בטיול עם מימיה עם פיה. כמו.. לנסות לשתות גשם. או לנסות לשתות מים כמו כלב, מקערה. (ביץ' פליז, אני יודעת שאני לא היחידה שניסתה את זה פעם). בקיצור, בסוף הצלחתי, אבל לקחו לי מספר דקות רק להרטיב את השיער, שלא לדבר על לשטוף ממנו שמפו. למרות הזרם מים והקרמשניט המאכזבים אנחנו קוראים ליום הצלחה והולכים לישון שבעים ומרוצים :)