• Day 5

Manila day 1

April 20, 2016 on the Philippines ⋅ ☀️ 33 °C

Hladký noční přelet do Manily ze Shanghaje. Prospáno. Ráno výměna dolarů za filipinské peso. Koupě datové karty za 1000 PHP unlimited. A neúspěšný test služby UBER. Pravděpodobně jsme stáli jinde, než byla domluva, která spočívá v souřadnicích, které se pošlou. Takže přišel na řadu taxi, kterého jsme z 500 usmlouvali na 250. Hotel Kabayan nám poskytl zázemí pro sprchu a dospání se. Taky jsme museli trochu smlouvat. Nakonec za 1950 PHP. Super! Teď poprvé od neděle vyspáno do růžova. Respektive do červena, neb to slunce v 20ti stupňové Shanghaji taky opaluje. Fotky nemám skoro žádné, protože jsem se soustředil na smlouvání a cestu a únava byla extrémní. Po vyspání znou pokus o UBER a tentokrát úspěšný, čtvrtinová cena než taxi. Chlapík i zavolal svému bratrovi, aby se zeptal, zda je to správný terminál odkud letíme. Teď už po obědovečeři na letišti v Manile směr nejkrásnější ostrov světa Palawan a město Puerto Princessa. A snad i večerní drink. Těším se. Poprvé bez cestovní mlhy. To říkám stavu, kdy ti přijde všechno takové zamlžené a rozostřené. Už ze mě není Trevor Reznik! HuráRead more