• Day 66

Mount Eden

February 11, 2018 in New Zealand ⋅ 🌧 22 °C

Huset hedder Malibu flats og det er rigtig fint. Vi var heldige at en gruppe lige flyttede ud fredag, samme dag vi skulle bruge det og at der ikke var andre som havde booket det. Det var ca 300 kr billigere end de andre i området. Ellers skulle vi endnu længere væk fra byen. Den første dag gik vi op på toppen af Mount Eden. Det er en udslukt vulkan. En af 48, som Auckland er bygget rundt om.
    Det var en smuk udsigt, om end solen ikke skinnede og det blæste. Drengene nød det og tømte deres takser og gjorde sig det hjemligt på deres værelser.
    Vi slappede af og vaskede tøj og så Netflix.
    Dagen efter, lørdag, stod vi sent op, tog bussen ind til byen og gik rundt og så på butikker.. Købte en vest, jakke og north face duffelbag. Senere kørte vi ud til Bechs - en af Birgits veninder fra ywam. Det viste sig at dem hun boede sammen med kendte Rene som også Kell kender.
    Vi spiste aftensmad sammen og hyggede..
    Søndag regnede det endnu mere og vi blev indendøre. Dagbog blev udfyldt og der blev hvilet ud og vi fik alle ny energi.