Kell Nielsen

Joined December 2017Living in: Denmark

Key west day 1

July 16 in the United States ⋅ ⛅ 32 °C

Ankom og fik det ene værelse. Tog en shuttle ned til byen og gik lidt rundt. Vi fandt Ernest Hemmeingways hus. Det var et flot hus som dengang var forud for sin tid med egen regnvandstank og toilet på anden sal. Fik lidt historie om manden, huset og kattene. Gik ned til det sydligste punkt i USA og vi kune næsten se Cuba.Read more

Fort Myers Beach

July 13 in the United States ⋅ ☀️ 29 °C

Vi ankom igår og kørte direkte ud til øen Sanibal. Dejlig badeø med palmer og tropisk stemning. Tilbage på hotel og i pool. Så skrev vi dagbog og spiste nudler. Kl 21 hoppede vi i pool igen.
    Idag tog vi på Myers Beach.
    Det var skønt. Rolige bølger og dejlig sol bag lidt skyer.
    Spiste frokost på Ykutan. Smagte Mahi og Grouper.
    Vi spiste is og gik ud på pier bagefter. Kørte hjemover, handlede og slappede af med endnu en pool tur inden det var nat nat.

Fødselsdag

July 11 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Så blev det den 11/7 og det var Kells fødselsdag. Vi havde handler dagen før og det blev den helt store morgenmad med alt hvad vi kunne lave. Vi besluttede at blive og nyde det dejlige sted. Der var flere rum og tre tv ialt. Poolen besøgte vi flere gange og drengenes dagbøger blev ajourført. En perfekt dag - hvor vi slappede helt af og kom fuldstændigt ned i tempo. Så dejligt med lidt ro på.Read more

Indian shores og barefoot resort

July 10 in the United States ⋅ ⛅ 28 °C

På vej afsted fra Orlando, stoppede vi lige igen ved Disney springs. Vi købte lige det sidste og spiste på T-Rex restaurant. Det er et tema spisested. Drengene elskede stedet og det blev en kombineret morgen og frokost middag.

Vi kørte til Florida’s vestkyst for at opleve de dejlige strande. Vi ankom og måbede over de fine værelser osv. Dejlig pool igen og da vi tog til stranden var der store bølger i varmt vand. Hvad kunne være bedre.Read more

Universal

July 9 in the United States ⋅ ⛅ 31 °C

Universal er så stort så man ikke kan nå det hele og vi ville ovenikøbet se begge Harry Potter temaerne. Så vi købte park hopper pass. Startede med at løbe ind i universal Studios og direkte til Diagon Allley, hvor hoppede på Gringot turen. Kiggede lidt rundt i butikkerne og indåndede en sand magisk Potter stemning. Tog Hogvarts Espress afsted til den anden side og så gjaldt det Island of Adventure. Først skulle vi prøve Hagrids ride, men der var fire timers ventetid allerede, så det dropper vi. Gik rundt og prøvede 3D, 4D, vand og rutsjebaner af enhver slags. Endte tilbage på Expressen og retur til Studios, hvor vi prøvede endnu flere ture og købte t-shirts og souvenir.
    Sluttede kl 22 og forlod parken stille og roligt for at få det sidste med. Drengene var total seje selvom det var den længste dag.

Disney Hollywood

July 8 in the United States ⋅ ⛅ 28 °C

Så oprandt dagen hvor vi skulle i Disney. Vi stod tidligt op styrtede i Publix og handlede morgenmad - kørte afsted til Disney og spiste på deres parkeringsplads. Endelig inde. Lidt start problemer med kortene men endelig og vores første tur er en Aerosmith rollercoaster.
    Så gik der hul på den og vi satte os og så stunt show, prøver ture og sang med på Frosen. Ser var flere shows og forestillinger end egentlige rides, men det var ok. Stemningen var afslappet og rolig. Det var supervarmt og ma havde brug for flere pauser i kolde rum. Købte et par souvenirs. Kl 19 var vi færdige. Det var varmen det tog livet af os.Read more

Disney Springs

July 7 in the United States ⋅ ⛅ 25 °C

Vi slappede af og nød en rolig morgenstund. Var to timer i pool spiste mad fra Pizza Hut og så tv.
    Så kørte vi til Disney springs. Et shoppe sted. Spiste på Planet Hollywood Hele loftet var en projekter screen. Drengne spiste næsten ikke, de sad og kiggede op på musivideo, trailer og små tegne film. Alle sang med når der var en karaoke video. Vi sad der i næsten 2 timer. I montre rundet om var der rekvisitter fra forskellige Hollywood film. Bla. døren fra Titanic.Read more

Kennedy space center

July 6 in the United States ⋅ ⛅ 31 °C

Vi kom lidt sent afsted, men nåede frem kl 12.
    Gik ind og stod i kø til en bustur som kørte rundt på området. Chaføren og en video fortalte om spce centeret. Endelig stoppede vi ved Saturn V launch center.
    Der var flere ting at opleve. Vi fik en kort intro video, et lille show med en shuttle og pludselig åbnede porten og vi var inde i udstillingen og shuttlen Atlantis stirrede direkte på os. Vi gik rundt og læste om deres arbejde og tog bussen tilbage til flere oplevelser. En imax oplevelse om ture til mars, en launch og flere astronaut træningsøvelser.
    Til sidst endte vi i shoppen og da vi kom ud stod det ned i stænger. Vi ventede til der var lidt ophold. Hjemme hoppede vi i pool og jacusi.
    Kl 23 var det op på værelset også tv.

Holliday inn

July 5 in the United States ⋅ ⛅ 31 °C

Så var det endelig Orlando. Vi kom for tidligt og værelset var ikke klar endnu. Vi luskede i poolen alligevel og lå der i et pr timer. Superskønt. Så gik vi op på værelset og slappede af. Kl 20 gik vi ud og over i old town. Der var live musik og amerikaner biler kørte rundt og gassede op. Gik forbi en foodcourt der bestod af food trucks. Festlig stemning og spansk mad. Vi endte på McD. Hjemme kl 22:30 og så kunne vi lige nå en halv time i poolen igen. Fed start på Orlando.Read more

4. Juli

July 4 in the United States ⋅ ⛅ 26 °C

Vi havde set frem til denne dag. Vi skulle fejre deres independence dag. Desværre regnede det, men byen var fyldt med mennesker og alle var superglade og alle klædt i blå, hvid og rød.
    Spiste på Taverna de Caballo - det var ikke godt.
    Der var meget musik med gennem gaden. Country og rock osv. Nede på Plaza spilede et bigband.
    Så gik vi ud på broen, tilbage langs vandet og endelig stoppede vi ved det gamle fort San Carlos. Der var proppet med mennesker. De hvor alle deres egen stol med og sad og spiste pizza. Ud fra højtalerens strømmede gid musik. Lidt gammelt og lidt nyt. Kl 21:30 begyndte det storefyrværkeri. Det var super flot. Musik og farver matchede og det var overdådigt.

Never miss updates of Kell Nielsen with our app: