Oslo + Vestby

September 4, 2017 in Norway ⋅ ☁️ 13 °C

Mir hei üs ufgmacht uf Oslo. Z' Oslo aacho heimr ä Camping gsuecht u si fündig wordä. S' bitzi Ärger heimr gha, da sie üs nid im Alj hei lah schlafä u mir überrissä viu zauht hei. So geits mängisch... Nachem Zäut ufbouä heimr afah wöschä u Znacht machä. Nach langem Diskutiere heimr üs geiniget, dasmr rebelliere u trotzdäm im Alj schlafä. #wägächautuso
    Am nächschtä Tag simr dr ganz Tag uf Oslo.
    Mir si sehr gspannt gsi, wüumr ungerwegs vo paarnä ghört hei, dass sech die Stadt nid lohnt ussert mä wott aktiv it Museeä.
    Aber – Oslo het üs umghouä! Absoluti Zouberstadt! Dr Dave isch vor 2 Jahr z' Oslo gsi, abr o är het so viu Nöis gseh. Die Stadt isch mega schnäu am wachsä u so hets s' paar Boutä meh aus denzumau.
    Mir hei üs puduwou gfüuht. Die Stadt het ä offenä, kreativä u stiusicherä Charakter, wo üs bezouberet het.
    Mir si z' Rathuus (leider nur vo uss, wüusi dinn ä Feetä hei gha), d' Operä, dr königlech Palast, d' Burg, dr nöi Stadtteil am Hafä u dr Vigelandpark gah luege.
    Im nöiä Stadtteil simr ganz usem Hüsli gsi, so kuuli Hüser wo aui so ungerschidlech bboue si, mit verschidenä Farbä u Details, rund u eggig. U glich isch z' Ganzä äs mega stimmigs Gsamtbiud.
    Dr Vigelandpark isch sehr interessant, mit au denä bsungrigä Skulpturä vo Mönschä i verschidenä Gmüetszuestäng u Läbeslagä. Zudem ischer sehr pflegt mit schön arrangiertä Bluemebeet. Aues i auem ä Park wosech sehr lohnt u zum Verwilä iiladt!
    Bir Burg u bim Königspalast heimr ar Gardä zuegluegt, wie die iri Formationä zeigä u desumä marschierä.
    Aues i auem isch Oslo absolut empfählenswärt, durch und durch äs Schmucktruckli!
    Am Aabä simr gah dr Alj holä u när richtig Vestby gfahrä fr dert ufeme Camping gah z' schlafä.
    Hüt simr nachem Überbrüggä (d' Nacht isch ume chaut gsi) zum Outlet vo Vestby gfahre u si dert dr ganz Tag dür d' Lädä gschlenderet. Jedä het paar Sachä gfungä u so fahremer itz zfridä u glücklech Richtig Stockholm.