Amsterdam

September 15, 2017 in the Netherlands ⋅ ☀️ 14 °C

Nach paar Stung fahrä dürä Rägä u Alj flickä ufem Pannästreifä, simr z' Amsterdam ufem Camping aacho. Dä isch meeega vou gsi u äs isch uuuu viu gloffä. Wüus so het gschiffet u chaut isch gsi, heimr z' Znacht im Alj ggässä u si när schnäu ungerä.
    Hüt het dr Tag sunnig gstartet u isch, bis uf paar Rägäminutä, o sunnig u einigermassä warm blibä. So louft ds übrigens meistens: we mir uf guets Wätter aahgwisä si frnä Stadt aazluege odr wüumr süsch iwie dussä si, de ischs trochä. So guet!
    Amsterdam isch die ersti Stadt uf üsere Reis, wo mir aui scho mau vorhär si gsi. So heimr ganz glassä u ohni Stress irgend ä Sehenswürdigkeit müesse z' gseh, die Stadt chönnä gah bsüechlä.
    Ir Stadt aacho simr dür die lebändigä Strassä gschlenderet, si vo Ladä zu Ladä zogä, hei öppis z' Ässä gschnappt, si dä Velos u dä Tram usgwichä und hei d' Atmosphärä vo Amsterdam gnossä.
    Bim Bluememärit simr gah schnöiggä u hei au die verschidenä Sortä beguetachtet. Speter simr is Anne Frank Huus. Sone iidrücklechä u berüehrendä Ort, wo sehr spannend und informativ gstautet isch. Ä Abstächer isch absolut lohnenswärt!
    Ahja übrigens, Überbrüggä ghört mittlerwilä zur Tagesornig...