Andorra la Vella

November 17, 2017 in Andorra ⋅ ☀️ 12 °C

Dr Wäg uf Andorra la Vella het dürnä ganz nöie u wunderschönä Teil vo Spanies Nordä gfüehrt. Hie hets itz richtig afa herbstlä, d' Böim heisech guldig gfärbt u immer widr hei wissi Bärgspitzä füräglüüslet.
    Z' Andorra när aacho, simr ufnä mega tollä Camping zmitts ir Stadt. Sobaud dr letscht Sunnästrauh isch ungergangä, isch d' Cheuti cho. U die hets auso in sich gha! Zu üsem Glück isch z' Bad uf däm Camping gheizt gsi u so heimr üs wenigstens dert chle chönnä gah wermä. Nachem Znacht simr abr schnäu i Alj.
    Hüt simr die Stadt gah gschouä. Äs sehr hübsches Stedtli! Zmitts idä Pyrenäen, d' Bärgchötti hie, und amnä Fluss ligts. Äs het zimlech Ähnlechkeitä zumnä Schwizer Bärgstedtli: viu (tüüri) Lädä, d' Laag zwüschä dä Bärgä, z' Wätter u z' grossä Skigebiet.
    Nachdäm mir dür d' Strassä si gloffä u i paar Lädä si, heimr de oscho dr Rückwäg müessä aagah. Üses nächschtä Ziu isch nämlech Carcassone u ds isch vo hie no paar Stung entfernt.
    So simr auso dr Alj gah holä u si los. Mir si widr uf Spanie u si vo dert dür vili härzegi Dörfer uf Frankriich.
    Itz heimr auso ändgültig Spanie verlah. So lang simr in Spanie greiset u hei ds Land dörfä entdeckä. Mir si überrascht wordä vo derä riesä Viufaut, wo ds Land z' bietä het u hei mega viu tolli Begägnigä dörfä ha! Hasta luego, España!
    Z' Frankriich heimr de o die erstä Schneefläckä aahtroffä – Schwiz (und Winter) mir chömä nööcher!
    Z' Carcassone het du leider dr Camping womr hei usegsuecht zue gha (obschons het gheissä, daser off isch...) u so heimr haut ufemnä Steuplatz übernachtet.
    Morn göhmr Carcassone gah aaluegä u när uf Nizza.