Heireis

November 22, 2017 in Switzerland ⋅ ☀️ 9 °C

So, itz si auso die 4 Mönet umägangä u mir hei üs ufä Heiwäg gmacht. Mir si gester öppis nach dä 10ni los u hei grad mit tankä gstartet. Dr Typ wo tanket het isch vo Tanger gsi u mega lustig! Nach derä kuulä Begägnig simr mit frohä Härzä los ufd Outobahn.
    Über Genua, Milano u Como simr it Schwiz gfahrä. Nachem Gotthardtunnu simr baff gsi. Wie schön doch d' Schwiz isch! D' Bärgä mit dä wissä Zipfeli und dr Sunnäungergang – herrlech schön!
    Plötzlech – äs schlaht u chlemmt! Dr Alj het gnue gha. Nach knapp 20'000km stränger Arbeit u tröiem Da-sy heter 100km vo Bärn (Umgäbig Luzärn) nümm mögä. Mit letschter Chraft hetersech ufd Raststätt kämpft, när isch dr Pannädienst cho.
    Üsä Retter ir Not isch ä Kolleg vom Dave gsi. Mit eim Telefon u paar Minutä speter, heimr äs nöis Bössli gha! Mir si mega froh gsi, wüu so heimr üsi Habseligkeitä chönnä umruumä u de doch no bis uf Bärn fahrä.
    Z' Bärn aacho heimr no ä letschti Nacht ufemä Camping verbracht – und zwar im Eichhouz! Per Zuefau bietesi nämlech dises Jahr z' erstä Mau Wintercamping ah. 20.- u Strom inkl. Mega kuul, dass das no klappet het!
    So simr hüt Morgä mit schönstem Sunnäschin, guldigä Böim u näbärä troumhaftä Aarä erwachet. Mir si hin und wäg gsi, wie schön üs d' Schwiz begrüesst het!
    Nach däm mir aues hei zämägruumt simr mitem Bössli uf Friburg, bi Eirä womr z' Tarifa hei kenneglehrt, gah üsi Souveniers holä.
    Nachdäm mir bi Tröhler' s äs feins Zmittag u gueti Gmeinschaft hei gnossä, heimr üs vonang müessä verabschidä. Schono komisch, so nach 4 Mönet Tag u Nacht zämä ungerwägs z' si, plötzlech tschüss z' sägä... Aber zum Glück simr so gueti Fründä – de gsehtmesech sichr no so zwöi, drü Mau... ;)
    Ir Zwüschäzit heimr Pscheid becho, dass dr Alj scho z' Niederwangä ir Garage isch! S' geit auso bärguuf mit üsem Fründ!
    So, itz fröiemr üs, widr aazcho u mit öich aunä z' brichtä u sägä no ganz fest Merci ah öich!
    Merci fr öii Ratschleeg, Tipps u Geduld! Merci fr öii Gedankä, Ungerstützig u Gebät! Äs isch sones Privileg, so kuuli Lüt um sich umä z' ha!
    Dankä! Merci! Gracias! شكرا! Takk! Grazie! Danke! Obrigado!

PS: Äs wird de no ä Iitrag fougä, womr öich dr Alj no chle gnauer wei zeigä u vorsteuä, schliesslech het är üs überau häräbracht! ;)