• Day 2

Camping Ardeche

August 3, 2015 in France ⋅ ☀️ 31 °C

Vandaag zijn we rond 10 uur vertrokken richting de Ardeche. Onderweg hebben we 3 files gehad tussen Lyon en de camping waar we nu zitten. Onder het rijden hebben we verschillende campings zitten bellen voor plek, helaas was alles al vol rond de Vallon pont d'Arc. Toen we van de tolweg af kwamen zagen we borden van een hyper u. Daar zijn we heen gegaan om alvast wat eten te halen voor vanavond. In de hyper u kwamen we een Nederlands stel tegen en Patrick sprak ze aan met de vraag of er een camping in de buurt was en of ze wisten of er plek was. Ze antwoordde dat ze op hun camping vrije plekken hadden gezien en vertelde waar het was.

We kwamen uit bij camping Ardeche. Een 4 sterren camping. Wij waren het al zat om campings te zoeken en zijn daar gaan vragen of er plek was. De vrouw achter de balie was erg vriendelijk en zei dat ze een plek had voor 5 dagen. In ruil voor mijn college kaart hebben een plattegrond gekregen waar de plek was en mochten gaan kijken. Mooie plek naast het zwembad een fris en schoon toilet gebouwd en de prijs van 34€ per nacht deed het hem.

We liepen terug naar de balie we kregen een formulier mee en mochten gelijk naar de plek! Niks betalen gewoon doorrijden en kom maar zo terug met het formulier met onze info.

Formulier gelijk ingevuld en terug gebracht, we hoeven zelfs pas te betalen 1 dag voordat we weggaan. Tent opgebouwd en gelijk het zwembad ingedoken. In de avond lekker macaroni gegeten met Hollandse smac en straks live muziek die wij vanaf onze plek kunnen horen.