• Day 6

Laatste dag op camping Ardeche

August 7, 2015 in France ⋅ ☀️ 31 °C

Ook vandaag hebben we niet veel gedaan, zoals het ook hoort op vakantie. Vanochtend na het ontbijt wilden we onze kleding gaan wassen, er staat hier een mooie wasmachine in het toilet gebouw. Jammer genoeg wilde iedereen wassen 's ochtends dus werd het 12.00, maakt niet uit want het is hier warm en waaierig dus de was is zo droog. Het was zo warm dat we even gingen afkoelen in het zwembad, toen we eruit kwamen was de was klaar en konden we het ophangen. Na de lunch zijn we nog even naar het beekje gegaan, we hebben een stuk naar beneden gelopen, heel voorzichtig want je loopt op grote losse, gladde keien. Het water was lekker koel dus we hebben er even in gezeten om af te koelen. Daarna zijn we nog een keer het zwembad in gedoken. Als avondeten wilden we gehaktballetjes in satésaus eten op stokbrood, we hadden alleen in de supermarkt niet goed opgelet, het waren gehaktballetjes in curry saus. Hadden we allebei nog nooit van gehoord maar was toch wel lekker. In de avond hebben we alvast onze spullen opgeruimd zodat we morgen ochtend makkelijker de auto in kunnen laden. We hebben nog even ijsjes gehaald en straks is er een goochelshow, eens zien wat dat voorstelt.Read more