La Rochelle

July 23, 2016 in France ⋅ 🌙 19 °C

Vandaag weer lekker rustig aan doen. Na het ontbijt zijn we beiden spelletje gaan spelen op de 3DS.

In de middag zijn we naar La Rochelle gegaan. Was druk in het centrum en hadden na 15 minuten rondjes rijden een parkeergarage die plek had gevonden.

In het centrum vond Patricia een leuk vestje en hebben we rond gewandeld. Toen we uiteindelijk bij de haven uit kwamen was het ineens heel druk. Er is een Cliff diving wedstrijd van Red Bull in de haven. Het is de bedoeling om de mooiste duik te maken van het platform aan de toren was bevestigd. Ook kon je het zelf doen maar dan alleen virtueel op het plein. Daarna zijn we een ijs(je) gaan eten. We vonden het ijs duur maar toch bleek het de moeite waard je kreeg enorme bollen ijs.

Daarna even boodschappen gedaan bij de lokale supermarkt voor vandaag en morgen.
    Lekker gegeten en in de avond de zonsondergang bekeken die we eindelijk volledige konden zien doordat er geen wolkje aan de lucht was. Lekker rustig nog gezeten en daarna lekker bed ingedoken.