Overlijdings bericht, 26 juli

July 26, 2016 in France ⋅ ☀️ 20 °C

Als eerste wil ik mededelen dat onze grote koekenpan is overleden. De gezondheid van de antiaanbaklaag werd al slechter maar nu was het een grote aanbaklaag geworden. Hierdoor hebben we afscheid moeten nemen van onze vertrouwde koekenpan. (Mei 2015 - Juli 2016)

Verder hebben we vandaag Rochefort bezocht daar kwamen we het grote zeilschip de L'Hermione tegen die we een paar dagen geleden op zee tegen kwamen rond Fort Boyard. Hier hebben we een kaartje voor gekocht om er op te mogen. Verder vonden we er niet veel te beleven en hebben een ijsje gehaald en door gegaan naar de supermarkt voor boodschappen van vandaag en alvast uit voorzorg te tanken voor morgen.

In de avond hebben we kip met shoarma kruiden in Pita broodjes gegeten. Helaas hadden we een fout gemaakt met hoeveel kip we nodig hadden. Dus we hadden net genoeg voor 2,5 broodje. Maar dit hebben we opgelost door het laatste broodje te besmeren met Nutella. Dit was verrassend goed te eten. Het toetje, chocolade mousse, hadden we lekkerder gemaakt met gezouten karamel boter, heel goed te doen. Die gaat mee naar Nederland, de karamel boter.

Verder de tent alvast aan de binnenkant opgeruimd en luifel ingepakt.

In de avond nog mee gedaan aan de muziek quiz op de camping