Aankomst in Duitsland

August 21, 2018 in Germany ⋅ ⛅ 22 °C

Vanochtend om 10 uur uit Alphen vertrokken met John en Bjorn op de achterbank. Vandaag gaan we eerst naar Bonn om lekker de toerist uit te hangen.

Bij Bonn aangekomen zijn we eerst naar de Haribo fabriek gegaan. Helaas was dit geen fabriek maar een fabriek winkel. Toch hebben we onze ogen uit gekeken wat Haribo eigenlijk allemaal maakt en wat er allemaal te koop was. We hebben een paar bakken mee genomen.

Daarna het centrum van Bonn in gereden en daar en rond gewandeld. Natuurlijk met de vaste stop de media markt. Bonn is een moderne stad en waar een heel klein stukje van de stadsmuur nog staat. Was wel even leuk om door heen te lopen.

We kwamen uiteindelijk om 16 uur aan bij het appartement waar we naar een pot augurken moesten zoeken voor de sleutels. Geen idee waar we moesten zoeken heeft John de sleutels gevonden. We hebben de boven en onder verdieping helemaal onderzocht en gekeken wat hij vernieuwt heeft dit jaar. Er is een sportzaal gekomen, WiFi is verbeterd en zijn wat kamers veranderd. In de avond bij een Italiaans restaurant gegeten verderop. Waren lekkere pizza's en daarna bij de ijssalon een ijsje gehaald.

Verder lekker spelletjes gespeeld en zitten kletsen voor dat we naar bed gingen. Morgen tijd voor gamescom