Marise Malherbe

Joined July 2016

Uiteindelik in Jeju

August 23 in South Korea ⋅ ⛅ 27 °C

Van Incheon af vat ek die trein Gimpo lughawe toe (dankie Wilna vir al die touwys maak in 2016, al was dit bietjie verroes het ek darem weer die treine uitgefigure). By Gimpo kry ek toe amper dadelik 'n vlug Jeju toe deur JejuAir (ek sal hulle definitief aanbeveel). In Jeju staan daar 'n baie lang ry mense wat wag vir taxi's en ek kry toe uiteindelik een wat my na Annette toe vat wat met 'n sjokolade melkie in die hand staan en wag. O, en my tas se wieletjie het ook in-tussen gebreek, so alles moet mooi beheer word. Ons gaan eet toe Bulgogi by 'n restaurant naby Annette se huis, saam met Margerite en Lisa. Lisa (van Korea af) braai die vleis in die middel van die tafel en ek kry uiteindelik, na al hierdie jare, weer sesame blare om te eet. Daarna gaan speel ons 'n bordspeletjie by Lisa se huis en stap toe terug huis toe, waar ons, pootuit, aan die slaap raak - jetlag is a real thing (en dis 5 ure vooruit nou).Read more

'n Dag in Abu Dhabi en Dubai

August 22 in the United Arab Emirates ⋅ ☀️ 39 °C

Ons het die oggend omtrent 00:30 geland. Ek het nog nie 'n visa gehad nie so moes eers vir 'n transit visa wag (ja, ek het darem voor die tyd geweet ek kan dit op die lughawe kry, want my aansoek op die internet wou nie werk nie en ek kon nie die regte persoon by die ambassade in die hande kry nie - ek het dit dalk gelos tot die dag voor ek gevlieg het, maar all is well that ends well). Ek het toe met 'n gesukkel my huurkar gekry en na die hotel gery waar ek die aand (oggend van 03:30 af) gebly het. Dankie tog daar was nie baie karre op die pad nie, want ek het lanklaas aan die regterkant van die pad gery. By die hotel het hulle my kar gaan parkeer soos in die flieks terwyl ek net by die voordeur afklim (very fancy). Hulle het toe nie meer 'n rookvrye kamer beskikbaar nie en gradeer my toe op na 'n suite toe (ongelukkig net vir 'n paar uur). Die oggend 08:00 moes ek vir Lizzy en Chanelle by Bab Al Shams by Dubai kry vir ontbyt, waarvoor ek toe effens laat is en hulle nie kan kontak nie, want my foon gee nie eers die opsie vir roaming daar nie. Mens kan ook nie oproepe maak op sosiale media daar nie. Ek het uiteindelik daar aangekom en ons eet toe baie indrukwekkende buffet ontbyt en vang jare se kuiers op (wel, ons het probeer). Dit was 'n absolute fees om hulle weer te sien na so lang tyd. Van daar af is ek Dubai toe tot by die Union Flag Pole en het teruggery al langs die kus, met 'n pitstop by Madinat (alles op Betsie se aanbeveling, want sy het mos daar gebly en sy weet van ondervindings en goed waardeer in die lewe). Die paaie is baie goed en lekker om te ry, met geen verkeersprobleme nie en spoed grens van 140 km/h. Terug in Abu Dhabi het ek op die City sightseeing bus geklim en is daarna terug lughawe vir die vlug die aand. Ek bespreek toe my vlug van Seoul na Jeju net voor ons op die vliegtuig klim, sodat ek nie die vlug sal mis as ons vlug vertraag is nie. Minwetend... toe ons in die vliegtuig sit, vasgegordel en reg om te gaan, laat weet die kaptein hulle het laat weet ons kan nie vlieg nie. Ons vlug is toe met omtrent 90 minute vertraag en die vlug moes aangepas word oor China se lugspasie (ek weet nie rerig wat gebeur het nie), maar ons toe baie laat vir my binnelandse vlug. Wat kan mens doen? Ek besluit toe maar om dit self te kom uitsorteer as ek in Seoul is.Read more

Dag in Mahé, Seychelles

August 21 on the Seychelles ⋅ ⛅ 26 °C

Ek het effens verslaap (ek wou die sonsopkoms kyk, maar gelukkig was dit bewolk so ek voel bietjie beter daaroor). Ek het toe in my huur karretjie (Gracie, want die vrou by wie ek dit gehuur het is Grace) geklim en om die eiland gery met 'n stoptydjie elke af en toe. Daar is erg mooi strande en mense stop sommer net langs die pad waar hulle wil. Ek het gery tot in die Noorde by Baie Ternay Marine Park, waar ek gaan stap het, 'n coconut gedrink het en bietjie geswem het. Daar is vervalle geboue wat in die middel van die park staan wat glo vroëer 'n skool was en te duur was om te onderhou, so die regering het 'n ander skool gebou en die plek is nou verlate, maar dit is so mooi en reg langs die see. Ek het verder om die eiland gery en met 'n pad oor die berg met al sy ruig plantegroei gery, wat lyk soos 'n woud. Daarna is ek Victoria (die hoofstad) toe en het tussen stalletjies rondgeloop en na nog strande gegaan en rondgery tot ek terug is lughawe toe, waar ek my karretjie moes toesluit met sy sleutel binne hom en dan tel Grace hom op wanneer sy kan. Van daar af het ek die aand Abu Dhabi toe gevlieg.Read more

Post call na Seychelles

August 20 in South Africa ⋅ ☀️ 19 °C

Ek het gisteraand gespoed en vanoggend het Liza, Donné en Sorika vroeg gekom om my af te los (beste mense). Madaleen het my toe lughawe toe gevat en van daar af het ek Johannesburg toe gevlieg. In Johannesburg was dit 'n lafenis om bietjie in die lounge te gaan sit voor ons die middag gevlieg het Seychelles toe. In Mahé geland, het ons deur doane gegaan, waar jy geen dier- of plantprodukte mag inbring nie. Voor mens opstyg spuit hulle al die hand bagasie met een of ander iets en wanneer mens land, moet die gesondheidsinspekteur eers ondersoek en toestemming gee voor mens mag afklim. Buite die lughawe het die vrou met my huurkar gestaan en ek het van daar af gery na my blyplekkie vir die aand. Die deel waar ek gery het is baie stil, met geen oop besighede daai tyd van die nag nie. By my huisie het Jimmy my gewys waar alles is. Daar is 'n jackfruit boom reg voor my huisie en hy het vir my 'n stukkie gebring om te proe. Ek was so moeg dat ek dadelik gaan slaap het.Read more

Singapore sling, tuine en lughawens

April 26 in Singapore ⋅ 🌧 25 °C

Die taxi's kom laai ons 07:55 op om ons lughawe toe te vat en met baie mooi legkaart bou is ons almal en al ons bagasie lughawe toe. Ons eet 'n lekker ontbyt terwyl ons wag en besef ons is weer in 'normale-prys-omgewing' want als voel skielik baie duur. By Singapore het ons 10 ure tussen ons vlugte en ons koop kaarte en ry met die moltrein na die Promenade area waar ons na Gardens in the Bay gaan. Dis mensgemaakte tuine met blomme, vertikale tuine, ligte en alles mooi. Daarna gaan almal terug lughawe toe behalwe ek, ma, Michelle en Brendon, wat opgaan Skypark toe. Dis op die 56ste verdieping op 'n houtdek met glas'mure' aan die buitekant waar mens Singapore se skyline kan sien. Ma is erg hoogtevrees en bly maar by die middelste muur. Mens moet natuurlik 'n Singapore Sling op die hoogste gebou drink in Singapore, so ons maak toe so, en kyk die laser show onder in die tuine en op die water voor ons teruggaan. By die lughawe gaan rus ons in die lounge tot ons moet deurgaan vir ons vlug. Daniel, Wian, Elmien en Carien se vlug na Singapore was vertraag en hulle kom daar aan net toe ons moet opklim (phew - verligting). Terug in Johannesburg groet ons almal mekaar (met 'n swaar hart) en ek, ma, Annelia, Sharon en Pikkie eet 'n Spur-ontbyt op die lughawe voor ons Annelia gaan (probeer) afsien waar sy haar kar gaan huur, net vir haar om te besef sy het haar lisensie in Bloem vergeet. Ons maak toe 'n plan en sy kry haar kar, ons gaan laai vir Pikkie af by paintball en ons ry terug Bloem toe. Die einde van 'n onvergeetlike vakansie met 'n groot boks herinneringe en nog 'n nuwe ervaring wat my horison verbreed en denke uitdaag.Read more

Mount Batur, warm bronne en afsluiting

April 25 in Indonesia ⋅ ⛅ 23 °C

Die laaste dag in Bali... die toerleiers kom laai ons 02:30 die oggend op by die Bungalows en ons ry so uur na Mount Batur - dis die derde grootste vulkaan op die eiland. Ons kry toe stap leiers en ons stap op teen die berg - dis glo so 2ure se stap. Ma was nog siek en ek het ook nie te lekker gevoel nie, so ons vat toe motorfietse tot by die eerste piek. Hulle ry erg goed motorfiets en die terrein het baie, skerp draaie en los grond, maar hulle doen dit elke dag en ek love die stukkie adrenalien. Charles was ook siek so hy kom ook tot by ons met 'n motorfiets, maar hy en ma bly agter toe die res van die groep daar kom en ons verder opstap tot bo. Die toerleiers maak ontbyt vir ons (wat ek nie geëet het nie, want Bali belly) en ons kyk die sonsopkoms - woorde kan dit nie beskryf nie, so ek gaan nie eers probeer nie. Ons stap verder na die krater en neem foto's en gaan na die warm gate waar die berg stoom uitblaas. Daarna begin die staptog ondertoe. Aan die onderkant loop mens deur beboste plantegroei en dis ongelooglik hoe dit verskil op een berg. Ons ry toe na 'n natuurlik warmwaterbron en swem en ontspan daar vir so uur en 'n half en ry terug huis toe. Ek huur weer 'n scooter en ry vir oulaas om geskenke te koop en gaan maak 'n laaste draai by die ryslande. Die aand gaan ons na 'n baie mooi plek net buite Ubud vir die afsluitingsete met 'live' musiek en buffet ete met lekker kos en ons kuier en swem vir 'n laaste keer in Bali. Die pakwerk begin toe ons by die huis kom (wat 'n uitdaging!).Read more

Kookklas en Bali Belly

April 24 in Indonesia ⋅ ☀️ 31 °C

So... Bali belly is 'n werklikheid. Ek het vanoggend opgestaan en nie lekker gevoel nie, maar 'n Maxalon en bietjie moed later is ek oppad na 'n Balinese kookklas (waarvoor ek al uitsien van voor die trip af). Wayan (elke derde mens se naam hier is Wayan) tel my op by die Bungalows en vat ons sewe (wat die klas doen) na die markie toe. Daar vat sy pa, Ketut ('n ander derde van die mense se naam), ons deur die markie en wys als en laat ons proe (wel, laat die ander proe). Daarna vat hy ons rysvelde toe en verduidelik hoe dit werk. Die vore waar die water deur loop word gebruik om die rysvelde nat te maak, maar dit word ook gebruik vir swem, was en klere was (groot oë). By die kookklas kry ons elkeen 'n voorskoot, ystee/kruie drankie en water. Hulle wys ons toe wat elke kos/krui/spesery-soort is en laat ons (die res) ruik en proe. Daarna maak ons 'n basiese kruie pasta wat hulle in hulle algemene resepte gebruik. My Maxalon werk toe nie meer so lekker nie en ek vra toe vir 'n taxi huis toe, waar ek die nog pille drink en die hele dag slaap en siek wees. (Ek was baie hartseer oor die kookklas wat ek gemis het, maar nou ja). Die aand het ek beter gevoel en ek stap toe saam Annelia en Sharon want Annelia soek charcoal roomys. Sy eet toe een daar en koop nog een om saam te vat en te eet want dis vir haar so lekker. Sharon kyk haar met groot oë aan, wys na die Oosterse mense wat agter ons sit en sê: "Kyk, Annelia, hulle eet 4 mense aan 1 roomys, nie 2 roomyse per persoon nie." Ma was pyramids of Chi toe, mens lê glo stil met musiek en vibrasies en hulle tik jou met 'n stok as jy snork. Sy het ook die middag siek geword. Nog 'n paar ander mense het ook siek begin word.Read more

Batik, GWK kultuurpark en strand

April 23 in Indonesia ⋅ 🌬 31 °C

Ons het weer douvoordag gestap na Coco Supermarket om ons bus te kry. Die bus vat ons eerste na 'n silwerwinkel met die mooiste goed. Daarna ry ons na 'n Batik fabriek, dis mal interessant. Hulle sit met groot lappe voor hulle waarop patrone geteken is. Hulle vat dan 'n instrument wat lyk soos 'n tabakpypie en skep die gekleurde warm was in die deel waar die 'tabak' sou wees. Aan die onderkant van die 'tabakdeel' van die pyp (ek ken nie die regte terme vir die dele van 'n pyp nie) is daar 'n klein steeltjie wat basies net 'n druppel op 'n slag laat uitkom. Hulle teken dan met die dun puntjie op die patroon. Ek weet nie mooi presies hoe dit verder werk nie (hulle is Engels is nie goed genoeg om te verduidelik nie en die Engelse inligtingsblaaitjies op. Ek het maar 'n Spaanse een gevat vir Busta of Yusimi om dit vir my te vertaal as ek terug is). Van daar af het ons na GWK kultuurpark gegaan, waar ons rondgeloop, na die beelde gekyk, fiets gery, foto's geneem en 'n Indonesiese buffet middagete geëet het. Ons het ook 'n tradionele dansvertoning gaan kyk, waar hulle my en Annelia geroep het om saam 'n paar ander mense saam met hulle te dans. Daarna het die bus ons strand toe gevat en ons het bietjie geswem en kuier. Die see is blou, maar nie mooi helder nie. Die sand in die see is ook baie klipperig met skulpe en dit sak weg onder jou voete, so as jy in die water is begin jy so gou as moontlik swem. Daar is ook redelik strome, maar die water is lekker warm. Die bus het ons toe huis toe gebring, maar ons het nogal lank gery en almal was maar redelik moeg. Ek, Sharon, Annelia, Bea en Trix gaan eet toe by 'n Italiaanse restaurant want Bea en Annelia was moeg vir al die vreemde kos en het net 'n 'egte boere pizza' gesoek. Voor dit het ons vinnig ietsie gaan drink by Habitat, waar Sharon die charcoal latte gedrink het (waarvoor ons eintlik gegaan het, maar toe het hulle net voorraad vir een).Read more

Juwele maak en vrugte kerf

April 22 in Indonesia ⋅ ☀️ 31 °C

Ons het opgestaan en ontbyt geëet en toe gaan joga doen nadat Wian aan die deur kom klop het en ons gedwing het. Hy sê kamstig dis 'n beginnersklas en volgende oomblik sê hy 'sit albei julle hande op die grond neer en staan op julle koppe' - dit het meer as net 'n oomblik gevat om te besef... die snaakse ding van joga is, daar is sooooooveel geleentheid vir opmerkings, maar ek weet nooit hoe ernstig mens moet wees nie, so ek lag maar hier binne. Ons maak toe vinnig klaar en huur scooters om na ons klasse vir silwer juweliersware maak en vrugte kerf te gaan. Dit vat effens langer as wat ek gedink het, maar ek e-pos toe dat ons gaan laat wees en hulle sê dis geen probleem nie. Dit was die minste van ons probleme... op google maps kry ek toe 'n plek met dieselfde naam (mens kan sien waarheen hierdie storie gaan...) en aangesien ek nie 'n sim kaart het vir Bali nie, maak ek die kaart vooraf oop en ons ry toe net met gps en so bietjie gevoel. Ek het op 'n stadium vir ma en Sharon verloor en teruggedraai om hulle weer te kry (shame, gedra hulle mooi soet en wag op een plek soos ons almal van kleins af geleer is). Einde ten laaste kry ons toe die 'plek' wat glad nie die plek is nie. 'n Vriendelike man sien ek sukkel en stop langs my om te vra waarheen ons oppad is. Hy bel die plek en kry aanwysings en ry toe voor om vir ons die pad aan te wys (teen 'n fooitjie natuurlik, maar ek het dit met 'n ligte hart betaal - wel ek of ma of ons albei, ons geldsake is duister). By WS Art studio aangekom, kry ons 'n blom in die hare en gaan toe om te leer juweliersware uit silwer maak. Ma en Sharon maak ringe - insanely mooi, en ek maak 'n paar oorbelle. Dis nogal harde werk, die juwele maak ding. Jy moet sny en buig en vyl en soldeer en in suur sit en 'n hele lang proses, maar interessant nietemin. Hulle het ook vir ons tradisionele Indonesiese versnapperinge gegee - vrugte (piesang en pynappel) in 'n degie in kookolie gaargemaak. Na die silwer werkswinkel eet ons middagete - hoender, rys en vrugte. Ons leer toe hoe om waatlemoene te kerf met patrone en kry 'n vinnige demonstrasie van komkommers en wortels ook. Ons sien ook hier hoe rys lyk as dit nog groen en aan die plant is. Daarna ry ons terug huis toe, ma moet petrol ingooi, Sharon val amper van haar motorfiets af, maar ons almal maak dit veilig tot by die huis. Ons spring vinnig deur die swembad en ek en Sharon gaan toe winkel toe om goed te kry vir 'bring and share' aandete by die swembad wat Duola gereël het. Almal het lekker saamgekuier en ons gaan maak vir oulaas 'n draai op Carien en Elmien se stoep, om die aand af te sluit, omdat hulle nie verder wou saam kuier nie - hulle is bitter snaaks. Ek het toe 'n draai gaan ry deur die strate en area voor ek my motorfiets moes teruggee. Dis ongelooflik om alleen in die aand op 'n motorfiets te kan ry in 'n heeltemal onbekende land en dit te verken, veilig. Dit doen die siel goed.Read more

Tempels, koffie, 'n vulkaan en ryslande

April 21 in Indonesia ⋅ ⛅ 32 °C

Ons is vroeg-vroeg op, het American breakfast op die stoep geniet, en toe gestap na die plek waar ons toerbus vir die dag ons sou oplaai - wat so effens verskuif en verwardheid veroorsaak het. Ons moet toe nog 10 minute wag want hulle stuur vir ons 'n nuwe busbestuurder, die eerste een kan nie Engels praat nie. Ons wag toe daar langs die ryslande met die koeie in en neem solank 'n fototjie of twee. Agter op die bus staan 'Free Wifi Hotspot'. Ek vra die bestuurder vir die password, hy sê daar is nie wifi nie, ek sê maar daar staan dit, hy lag en sê 'oh no, no wifi', ek sê 'is it a lie?', hy lag weer en sê 'yes'. Dit daar gelaat. Ons ry toe met ons karaoke bus met die mikrofoon maar geen skerm om karaoke van te sing (tot my ma se groot verligting) nie, na die eerste tempel vir die dag. Dis pragtig, af met trappies in 'n beboste gedeelte, met mos oral, watervalletjies, boomwortels en waterlelies. Volgende gaan ons na die Luwak koffie plantasie waar die gids vir ons klomp verskillende plante uitwys in hulle natuurlike vorm, insluitende kakao, gemmer, tumurie, peper, kaneel, ens. Hy verduidelik vir ons hoe word Luwak koffie gemaak, die Luwak (dis 'n diertjie wat in die nag aktief is en lyk soos 'n apie-kat ding), eet die beste kakao bone, wat dan deur die ensieme die kaffeïen inhoud verminder. Dit word dan na die interne verwerking (uhm) opgetel en omdat hulle net die beste bone eet en hulle spysvertering so hard werk met sy ensieme, is die koffie dan baie 'sagter' (watookal dit beteken - ek drink mos niks koffie nie). In elk geval... dis baie duur. Ons doen toe 'n koffie en tee 'tasting' wat nogal lekker is, met 'n sjokolade tasting na die tyd - gemaak met 60% kakao en die res klappersuiker. Daarna ry ons na die uitkykpunt op Mount Batur ('n vulkaan wat glo in oranje status is, wat beteken hy kan enige tyd 'erupt' - ek kan nie nou aan die Afrikaanse woord kom nie, skuus), waar ons lekker Indonesiese buffet eet en uitkyk op die berg en Batur meer. Die swart op die berg is soos die lawa geloop het met die vorige uitbarsting. Ons gaan toe na die volgende tempel, waar mens 'n sarong moet aanhê en jouself kan was en 'purify' onder sulke fonteine in 'n dammetjie ding. Die water was glo baie koud. Oral in Bali is daar heeltyd wierook wat brand en klein bamboesblare wat in mandjies gevou is waarin hulle elke kort-kort ietsie offer en altyd blomme in sit. Dit staan oral op sypaadjies en by beelde. Daar staan ook natuurlik klomp daarvan by die tempel. Daarna is ons na die rysvelde, maar die musiek in die bus vloei al lekker en almal sing so af en toe saam terwyl Annelia vir ons danspassies uitvoer. Die rysvelde is ongelooflik mooi. Ek en ma koop 'n paar goedjies en gaan sit toe en eet 'n roomys terwyl ons uitkyk op die rysvelde. Daarna kom almal huis toe en spring in die swembad en voeistof versnapperinge word genuttig. Ek, ma en Trix stap na dit na Edelweiss spa en kry voetbehandelings. Ons stel ook vir Trix bekend aan macaroons oppad terug. Nou is almal se blus uit en slaap - tot my frustrasie.Read more

Never miss updates of Marise Malherbe with our app: