• Day 2

Ons kom by Bets-hulle aan

August 24, 2018 in Canada ⋅ ⛅ 16 °C

Die hele proses deur immigrasie in Vancouver was heel maklik. Ons moes net detail intik en foto's neem op 'n rekenaar en na sekuriteit gaan, waarna ons, ons bagasie gaan haal het en na die treinstasie ('Skyline' - werk basies soos Gautrein) is wat ons na die busstasie geneem het waar ons die bus gekry het na die Ferries toe. Oral langs die pad is blomme op die sypaadjies. Die mense was heeltyd hulpvaardig langs die pad en het ons gehelp met ons bagasie en geselsies aangeknoop. By BCFerries het ons die ferry gevat van Tsawwassen na Swartz Bay. Die ferry het ouma se verwagtinge oortref, in haar gedagtes het sy die prentjie van 'n hout 'vlot' gehad wat een kar op 'n slag oor die water neem, soos by Vic falls in Zimbabwe. Sy kon nie glo die groot 'gebou' gaan op die see ry en ons eiland toe neem nie. In die ferry het ons in die Pacific buffet restaurant gaan sit waar ons als mooi kon sien en lekker eetgoedjies kon geniet. Ons het ook orca's oppad gesien. Oral langs die 'pad' is eilande met huisies teen die see. By Swartz bay het Bets, Paul en Cordel ons kom kry. Baie drukkies en trane later is ons toe huis toe. 3 jaar is 'n baie lang tyd en dit voel nog steeds onwerklik om hulle te sien. Oppad huis toe het ons by Tim Horton's gestop vir 'n koffietjie en maple doughnuts en pastries. Amazing!!! Ons is toe na 'n 'lake' naby hulle huis waar mense glo salm vang. Hierdie was die eerste plekke waarheen hulle gegaan het toe hulle op die eiland gekom het. Ons is toe na hulle huis toe, wat tussen klomp bome en natuurskoon is. Chrissa het toe van die werk (ja, sy werk by 'n wynplaas, ek kan dit nie glo nie) af gekom en weer 'n tranedal veroorsaak. Paul het 'n vleisie gebraai en daarna het ons gaan slaap - pootuit, maar erg tevrede.Read more