• Day 2

SA na Turkye via Qatar

November 22, 2020 in Turkey ⋅ ⛅ 8 °C

Jaco het ons gaan aflaai by George lughawe. Reis in COVID tyd is interessant. Mens kan net drop & go. Dit was Riekie se eerste vlug ever. Sy wou skree, maar het na vele oortuiging, dit darem inwendig gedoen. En gin gedrink vir haar hoofpyn (groot oê gesiggie). By Johannesburg het Pikkie en Damian ons kom haal om Griekse kos te gaan eet by Emperor's palace. Riekie moet mos nie ge'dare' word nie, anders doen sy handstand walks in die parkeerarea. Met die incheck het alles glad verloop. Mens vul net 'n gesondheidsvorm in kan dan deurgaan. Die lughawe is tjoepstil. Vreemde tye. Meeste winkels was toe, so ons het in Shongololo lounge gaan sit. Van Johannesburg af het ons Qatar toe gevlieg, rondgeloop op die lughawe, 'n koffietjie gedrink en toe gaan stort in die lounge. Riekie neem ALLES af, want Annette het gesê sy moet 'want jy dink jy gaan alles onthou, maar jy gaan nie.' Van Qatar af het ons Istanbul toe gevlieg en so 19:00 geland. Na ons uiteindelik uitgefigure het hoe om 'n Istanbul kaart te koop het ons 'n bus gevat tot by Bostanchi stasie waar ons by Mamaray 'n moltrein gevat het tot by Sirkeci. Na ons met baie roltrappe op is het ons ons hotel geloop en soek. Almal langs die pad was baie vriendelik en het hetyd hulp aangebied. Selfs mense op motorfietse en karre het gestop en gevra waarna soek ons. Ons het uiteindelik 23:00 by die hotel gekom, maar is nou pootuit. Die hotel is oulik met interessante dekor en ontbyt word more in die tuin bedien.Read more