Satellite
Show on map
  • Day 7

    Rustige dag in Antalya

    November 27, 2020 in Turkey ⋅ ⛅ 17 °C

    Ons het opgestaan en gaan draf langs die see, waarna ons ontbyt gaan eet het. Ons het besluit om 'n rustige dag te vat na ons 'besige skedule' die laaste paar dae (haha). Ons het toe gaan swem in die see. Die water is so helder jy kan jou voete sien en dis lekker warm. Riekie het in die son bly lê (en geslaap op die strand) en ek het goed gaan uitsorteer by die hotel. Umit (die hoteleienaar) sê toe ek moet gaan kyk hoe lyk dit op die dak. Hy het aangebied om vir ons aandete op die dak te bedien. Die res van die dag het ons net rondgeloop en winkels besoek. 17:00 het ons gaan aandete eet (na ek uiteindelik my weg uit die parkeerplek kon vind en teruggaan hotel toe). Op die dak, bedien hulle vir ons klomp lekker kos (hulle eet baaaaie brood hier) en Umit wys ons hoe om tradisionele (ek is nie doodseker hoe tradisioneel drank in 'n, hoofsaaklik, Moslem land is nie, maar ons het dit so aanvaar) Rakı te drink. Dit proe soos liquorice en verander van kleurloos na wit as mens water bygooi (ja, ek het gesê dis 'n alkoholvrye jaar behalwe 'n glasie sjampanje by troues, maar daar was geen troues nie agv Covid, so ek het hierdie my uitsondering gemaak). Ons het weer langs die strand gaan stap en daarna kamer toe gekom en girls night gehou met gesig-, hand- en haarmaskers.Read more