Terug Istanbul toe

November 30, 2020 in Turkey ⋅ ⛅ 13 °C

Ons sou via Troy terug gery het, maar die kar moes vanaand terug wees so ons sou heeldag net ry. Ons besluit toe om terug te ry Istanbul toe en die volgende 2 dae net rustig daar te spandeer. Oppad terug trek ek ons af by 'n stil, groot parkeerplek, want Riekie moet darem een keer in haar lewe aan die regterkant van die pad bestuur... mens weet nooit wanneer mens dit weer nodig het nie, dan kan jou brein dit solank verwerk. Ek wens ek kon die video post... priceless. Terug in Istanbul kry ons 'n baie oulike plek op die 8ste vloer, met 'n mooi uitsig van die stad. Ons vat die aand die kar terug, maar was dit nou 'n storie. Die GPS het ons 3 keer op 'n pad wat nie bestaan nie laat afdraai en dan moet ons basies om die hele lughawe ry. Soveel so dat ons petrol ook toe nou op raak en ons 'n vulstasie moet kry. Die vulstasie is in die taxi hemel, soos ons dit genoem het, want oral waar jy kyk is net taxi's. Dit het ook 'n goeie 3 keer se om ry gevat voor ons die vulstasie se ingang kry. Uiteindelik het ons petrol in die kar gekry en die lar by die regte plek gekry en is huis toe om te gaan slaap.Read more