Frida Kahlo en veel van Brussels

June 12, 2022 in Belgium ⋅ ☁️ 20 °C

Ja, ek weet nie hoe om veel en heel te gebruik in Nederlands nie, dis moeilik. Maar dis baie snaaks, die Nederlands. Van hulle allerdaagse woorde is maar lelik in Afrikaans (en andersom - soos Hendrik gou agtergekom het).
    In elk geval, ek word lekker vroeg wakker, want ek wou nie my shutters toemaak vir die son nie - in België kan mens besluit wanneer dit nag is. Jy maak net jou shutters toe en dan is dit pikdonker.
    Ek en Liehet vat toe die trein na Antwerpen centraal statie, waar ek 'n sim card wou koop, maar baie plekke is toe op 'n sondag (bv elke liewe selfoon netwerk winkel), dit staan dus oor tot more en ons vat die volgende trein na Brussels.
    In Brussels loop ons en neem klomp foto's, onder andere van Grand Place, 'n katedraal wat in die jaar 1000 gebou is, en nog vele ander plekke. Ons gaan eet ontbyt by 'n koffiewinkeltjie/restaurantjie, waar ons croissant, 'n baguette (vars, warm en crispy), kaas, botter, konfyt, vars uitgedrukte lemoensap en 'n warm drankie (beste hot chocolate van my lewe) kry. Daarna gaan ons Neuhaus toe - want Tina se ma-hulle het in 2016 vir my Nauhaus sjokolade gegee en ek onthou tot vandag toe hoe lekker dit was. Ek gaan môreoggend bel en plek bespreek by een van hulle sjokolade werkswinkels.
    Daarna gaan ons na Grand Casino om na die Frida Kahlo uitstalling te gaan kyk met klomp van Liehet se vriendinne. Dit was nogal uitsonderlik, met 'n tydlyn van haar lewe vooraf en dan in 'n groot saal nog inligting en video's oor Frida en haar kuns.
    Ons gaan eet toe by Wagamama - 'n oosterse kos restaurant en daarna vat Lisinda ons Atomion toe, maar dit is reeds toe. Ons kry egter die lekkerste belgiese wafel by die trokkie wat dit daar verkoop.
    Ek en Liehet kry toe sulke elektriese scootertjies waarmee mens kan ry as jy dit scan op 'n app. Jy los dit net weer langs die pad as jy klaar is, dan kan 'n volgende mens dit gebruik. Ons ry so 5.6km om weer by die busstasie uit te kom. Jy ry in die fietsrybaan en als is baie mooi ingerig daarvoor. Op sekere plekke moet mens ongelukkig in die pad ry saam met die karre, asook telke male op 'cobblestone' strate wat jou brein weer in plek skud.
    Toe ons terug is in Centraal area gaan kyk ons na Manneken pis en kry vir ons belgiese frites met truffle mayonnaise (maar dis nie iets om oor huis toe te skryf nie). Ons vat die trein terug Noorderkempen toe en stap toe huis. En gaan slaap baie lekker!