Ghent

June 23, 2022 in Belgium ⋅ ☀️ 27 °C

Ek en Liehet het vir oulaas bietjie gaan ontbyt by 'n oulike koffiewinkel naby hulle huis. Laudo is skool toe. Daarna het ons na die bakkery gegaan. Hier koop mens brood by die bakkery en vleis by die slagter, ens. Sy het my toe na hulle gemeenskapspark gevat, waar daar klomp grasperke en bome en 'n dammetjie is, met kinders wat oral speel.
    Ek is toe met die trein Gent toe, waar ek 'n fiets gehuur het en na Gravensteen gegaan het. Dis 'n kasteel waar die graaf van Flanders in die middeleeue gebly het, en het baie goed behoue gebly. Die storie van die graaf en die kasteel word deur 'n oudiomasjientjie vertel soos wat mens aanbeweeg. Hulle was nogal wreed in daai tye met al die torture wat hulle gedoen het. Iemand het selfs erken sy is 'n heks en het die duiwel gesoen omdat hulle haar getorture het.
    Ek het toe in die strate afgeloop en deur graffitistraatje gestap, wat net vol graffiti is. Ek het ook by 'n baie oulike antieke winkeltjie ingestap.
    Ek is toe terug, maar die trein van Antwerp af is gekanselleer so ek moes wag vir die volgende trein, 'n uur later. Die publieke vervoer hierdie twee weke het my glad nie beïndruk nie. Dit was eksponensieël meer laat of gekanselleer as wat dit op tyd was.
    Ek het 'n hawaiian poke bowl gekry vir aandete en toe die laaste trein huis toe gevat, waarop Hendrik ook was, want hy het vir sy werksmense gebraai. Verlede week het dit eers omtrent 22:30 donker geword. Nou is dit al 22:00 donker.