• 7.Tag- Höfn

September 9, 2018 in Iceland ⋅ ⛅ 11 °C

Wetter : 12 Grad, sonnig, strahlend blauer Himmel

Um 8.30Uhr start ma nach Seyäisfjöräur, a kleines Fischerdorf mit sehr schnuckligen, bunten Häusern.
    Do is um de Zeit no nix los, aber die Chinesen san wie Ameisen... einfach überoi! 😖
    Weiter geht's zum Hengifoss, wieder einer vo Islands unglaublichen Wasserfällen. Aber do kimmt ma nur nach einer 3/4 stündigen Bergwanderung hi. Endlich moi wieda a kloane Bergtour! 👍😅(Christoph sei Begeisterung hoid se in Grenzen 🤭)... Strahlender Sonnenschein und zum Schluss ein gewaltiges Naturschauspiel san dann de Belohnung!
    Danach guade 21/2 Stunden Fahrt entlang der Küste nach Höfn, ebenfalls a Fischerdorf, des ma aber eigentlich ned unbedingt gseng hom muass.
    So samma heid scho um 16.30Uhr in da Unterkunft in Nypugarda. A einzelnes Blockhaus is für uns hergerichtet und am Büffet kemma uns bei Lammlasagne, Fisch und Rhabarbercrumble mit Sahne durchprobier'n! 😋
    350 km samma heid gfahrn und unsere Begeisterung für dieses Land werd jeden Dog mehr. I denk, i hob scho vui tolle Fotos gmacht, aber die Stimmung und die Weite ko ma gar ned rüberbringa ... Des muass ma se einfach moi oschaun. 💚