• Day 27

Cambridge z grenkim priokusom

August 10, 2022 in England ⋅ ☀️ 25 °C

So napisali; Cambridge is bike friendly town, pa sva res parkirala ca 5km iz centra in z bajki v mesto! Kolesarske steze so! Univerzitetno mesto sva si predstavljala kot sprehod po zelenicah med mogočnimi stavbami collegov, naletela pa na posušeno travo (heat wave dela Angliji resne probleme), univerzitetne stavbe pa večinoma za verigami, mimo katerih te spustijo redkokje, pa še to, če plačaš vstopnino.
    Pa sva jo za uvod mahnila na reko, da probava "pooling". Čoln z v ravnim dnom potiskaš naprej s ca. 3m drogom 💪, enemu je šlo težje 🙈, eni pa lažje 🤣
    Potem čas za street lunch, preden greva v King's College. Itak da parkneva, prikleneva... Pojeva in ko se vrneva... Andrejevega bicikla ni! Gone! Stolen. V pol ure... Policajem izpred nosu 😭😡😈😱
    Sledi pogovor s policaji, pa izpolnjevanje formularjev... Jaz si vmes vseeno ogledam King's chapel.. Nora stvaritev! Strop kapele umetelno izklesan iz kamna, vitraži, dimenzije... Uau... Kaj več kot kapele nismo smeli obiskati...