• Day 31

Den 21 oddychovanie

January 8, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 11 °C

Tomco s Dankou rano odchadzaju na recepciu, kde si spravia toastiky s cajom a kavou.
    Mne sa nechce. Dzemovy toastoburger mi donasaju do postele. Lenivost kombinovana s frustraciou z dnesnej noci maju svoje vyhody.

Po tom spriadaju plany na prieskum ostrova. Ostrov ma v najsirsom mieste asi 1,5km a vcera sme ho cely preskumali a je to teda len finta na to, kde sa pojdu prejst a najest. Planom je vsak pre tuto chvilu koniec nakolko sa spusta lejak. Tomco teda nasledne na teraske daco cita na internete (nechce prezradit co) a Danka cita knihu o stromoch (ako medzi sebou komunikuju, pomahaju si a pod.).

Medzi nasou minivyletnou skupinou sa zacal sirit virus. Povodcom je Danka. Nasledkom nakazy je nezadrzatelna chut v malych prestavkach medzi dazdom upratovat. Aj ked mam pocit, ze chatky su viacmenej ciste a tie svaby (ci co to je) su len zatulane exemplare z inych casti ostrova i tak Tomco chyta do ruk metlu a upratuje svoj domcek. Moja imunita je nastastie dostatocna, aby som tomuto virusu nepodlahol.

Poobede Tomco s Dankou miznu v ulickach. V ramci obeda si da Danka kokosovu polievku. Nasledne ledva dobehne na zachod.

Zakernaci mi nakupia darceky (cipsy a krekry), aby mi pripomenuli (na co by som inak zabudol), ze zajtra budem o rok starsi. Zaroven neustale usilovne pracuju na tom, aby som nemal sancu schudnut. Davaju mi k tomu este nejakou pizzohotdogovu buchtu - zas som prezraty.

Vacsinu dna polihujeme, citame. Tomco sa asi nudi, ale zas ked daco robime, tak je zle, ze neoddychujeme.

Podvecer sa ideme s Dankou pohojdat na plastovom mole a na nakupy darcekov. To trva tak neskutocne dlho (lezieme pomaly do kazdeho obchodu a i tak pomaly nic nezozenieme), ze Tomco nas uz hlada po plazi, kde sme sa stratili.
    Nakupy ukoncujeme pozorovanim zapadu slnka a prilivu. Treba ist skoro spat, lebo zajtra skoro rano nastupujeme na speedboat a ideme na Ta Ru Tao.

Najhorsie z celeho dna bolo sprchovanie. Najprv dokonaly prieskum kazdeho rozku kupelne a vsetkych zakuti, kde by sa mohol ukryvat nejaky krvilacny chrobak. Nasledne vyvrazdenie 5tich komarov, ktori kruzia v malom priestore snad meter krat meter a raduju sa z mojho prichodu. Potom v jednej ruke sprcha a v druhej sprej na komare, lebo utoky stale neprestavaju. Chemickym utokom nicim dalsie 4 kusy a konecne zacinaju byt ake take podmienky na sprchovanie ;)