• Day 36

Den 26 Chao Mai

January 13, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

Rano sme sa rozlucili s Tarutaom nasadnutim na speedboat. Zopar desiatok kilometrov na vode sme si uzivali na otvorenom uplnom predku lode, takze nas to trosku prefukalo a vyhojdalo.
    Potom vanom (minibus pre asi 12 ludi) dalsich 120km do mesta Trang. Bol to vycerpavajuci presun.
    Vodic zalamoval rukami, ked videl nase objemne kufre a rozmyslal, ako ich ulozit medzi cestujucich, ale vsetko to zvladal s thajskym usmevom a to je to, co nam na Thajsku imponuje.
    Nasledne este taxikom (kde nas kus osmekli, ale stale sa ucime) do narodneho parku Chao Mai. Taxikar dokazal tak pobludit, ze sme si 50km cestu predlzili asi o 30km a poslednych 20km ho uz navigoval Tomco.

Okolo 3tej poobede konecne dorazame do nasich beach bungalows.
    Tesne vedla pieskovej plaze pod majestatnymi vapencovymi skalnymi masivmi v malom hajiku pod palmami mame ja s Dankou "Deluxe" a Tomco "Superior" vlastny kockaty (moderny) preskleneny bungalowik so vsetkym komfortom. Jedna sa o asi naj ubytovanie ake sme mali za celu dovolenku.
    Vonku navyse na hranici plaze drevene lehatka, hojdacky, hojdacie siete. Kazdy z bungalowikov pekna teraska s drevenym, alebo ratanovym nabytkom a nasvietenim celeho arealu a jednotlivych bungalowikov velkym mnozstvom modernych vhodne do arealu rozmiestnenych lampiciek. Na dohlad ziaden iny rezort, alebo cokolvek, co by narusalo romanticku atmosferu tohto miesta.
    Samozrejme az taka idylka to nie je. Tu plne vytvaram az potom ako v nasom domceku vyvrazdim asi 10 komarov. Na rozdiel od inych lokalit su tie komare nejake obrovske, ale hlavne po mojej akcii mrtve!
    Cela lokalita je navyse uplne kludna, takmer nikto tu nie je a cela obchodna ulicka zahrna zo 5 obchodikov, 2 restauracie a jednu pojaznu motorkoAlgidu. Pre nas tak prave akurat.

Vsetci obchodnici v tejto ulicke su na Thajsko az nezvykle vysmiati - konecne dalsi turisti.

Vecer koncime v restauracii s mladou vychechtanou thajkou. Ako to pocitam, tak atmosfera podobna ako na Tarutao v zmysle viac thajskeho personalu ako turistov. Celkovo okrem nas napocitam az dva pariky.
    Je to v podstate len taka plazova restauracia vyzorovo nic extra. Niekto by povedal pomaly chatrc.
    Akonahle sadame zacinaju sa o nas starat. Najprv okolo stoliku rozlozia 3 horiace odpudzovace komarov. Nasledne dostavame navlhcene obrusky (s nejakou latkou na odpudzovanie komarov), s ktorymi sa ponatierame a celu veceru nas uz fakt ziaden hmyz nerusi. No toto sme tu este nezazili ani v ovela noblesnejsich podnikoch.
    Len pre zaujimavost ja mam jedlo, ktore v nejakej sladkej omacke kombinuje cibulu, nejaku travu, paradajky, mango, (mozno este nejaku nedefinovatelnu zeleninu) a samozrejme kusky kurciatka. Skuste si to predstavit. Chuti to skvelo.
    Tomcovi pre zmenu z taniera trcia klepeta... Ohhh... To si ani nepredstavujte. Ani to dobre nechuti ani nevyzera, ale Tomco sa nestazuje ;)

V noci nastavujeme klimu na 30 stupnov a je prijemne.
    Neskor predsa uberam 2 stupne, takze mame 28. Celu noc prespime zababuseni pod perinou az po usi. Ako sa nam tu za mesiac zmenilo posudzovanie toho co je zima a co teplo ;) Mam tusenie, ze pri tomto aktualnom nastaveni nas doma cakaju sibirske mrazy.

P.s. Na foto, kde je auto, vidno za nim v clanku spominanu restauraciu. Cela tato cast tesne vedla nasho rezortu sa nachadza pod asi 100m vysokou skalou (ktorej cast vidno na foto v pozadi)