• Day 37

Den 27 vylet na tajnu plaz

January 14, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Poobede, ked je odliv najnizsi ideme objavovat tajnu plaz. Podla satelitneho zobrazenia vieme, ze za velikanskou skalou na konci nasej plaze je po asi 100m dalsia plaz. Takze vhupneme do vody.
    Tomco a Danka nad hlavou klucik od domceka a ja fotak. Voda niekedy siaha az po prsia, ale po case naozaj skaly skoncia a koncime na uplne osamotenej plazi. Zostat tam pocas prilivu, tak sa spat urcite nedostaneme.
    Uzivame si pekne scenerie z vapencovych skal, vymytych mensich a vacsich dier, ci jaskyniek. Tento minivylet bol dobry napad.

Potom mame este plan na posledne kupanie.
    Ked som tesne nad kolena pod vodou stupim na nejakeho jezka, alebo koral netusim co a dva ostne sa mi zapichnu do nohy. Zaujimave, ze cely den je vo vode milion thajcanov a nikto na to nestupil. Alebo to bola ta pichliacryba? Navyse tu je vsade cisty piesok, ze som nikdy nic na dne nevidel. V kazdom pripade ostne vytahujem z nohy a kupaniu je koniec ;)

Vecer si este objedname bigfish (rybu) jednu porciu pre troch (citime sa jak nemci na dovolenke), pokecame s francuzmi, ktori na rozdiel od nas su kazdy rok na dovolenke zopar mesiacov a ide sa spat...

P.S. Vsetky foto zobrazuju cestu na tajnu plaz a samotnu plaz

P.S. part 2, podarilo sa nam upchat zachod, Danka to chcela opravovat s vesiakom ;) - no nic, najvyssi cas odist, zajtra odchadzame do Ao Nang a stadial uz domov