• Day 39

Den 29 posledne kupanie

January 16, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Cely den uz myslou zijeme v navrate domov.

Rozhodli sme sa, ze si zaplatime lod na blizku Phra Nang bay plaz, ktora je najblizsou peknou plazou v blizkom okoli.
    V skutocnosti sme na tejto plazi boli 5ty den nasho vyletu a vtedy bola fakt fascinujuca. Dnes sa veci maju inak. Po tom, co sme v Thajsku zazili uznavam, ze plaz ma ocarujucu prirodnu sceneriu, ale co z toho, ked je tam kopa ludi a lodi. Dovolim si tvrdit, ze aj ked sa vravi, ze toto je jedna z 10 naj plazi na svete, ze u nas by sa s aktualnou atmosferou do takeho rebricka ani zdaleka nedostala.
    Na plaz sme vsak neprisli ani hodnotit a v podstate uz sa ani kochat. Za nas pobyt sme uz videli ine scenerie. Prisli sme sa proste posledny krat okupat, lebo zajtra letime domov.

No a este malickost, prisli sme sa kuknut na "penisovu" jaskynu, na ktoru sme posledne zabudli. Jedna sa o jaskynu, kde zeny nosia rozne penisy (vacsinou z dreva) a odmenou za to sa im ma polepsit v plodnosti. No bolo ich tam tolko, ze to uz bol skor bordel. Jeden z najvacsich, na ktorom si Danka posedela mal uz celkom uctyhodne rozmery. Snad sa nejaka sila z toho posedenia preniesla aj na Danku ;)

Zvysok navstevy plaze bol pre mna utrpenim. Rozlozit nasu plachtu na do horuca vyhriatom piesku a nasledne zistime, ze vonku je neznesitelnych 48 stupnov znamenalo, ze po lahnuti na plachtu som sa citil ako steak v obojstrannom grile. Z dola piesok, zhora sialene slnko... Bolo tam na umretie.
    Na plachte som vydrzal vzdy cas, ktory sa dal ratat v desiatkach sekund. Potom mi nasledkom prehriatia zacali zlyhavat zakladne zivotne funkcie. Vladal som uz iba fucat.
    Po zopar sekundach teda do vody. More je vsak riadne studene. Teda v skutocnosti ma 31 stupnov, ale pri tej vonkajsej teplote sa aj more uz zda chladne ;)

Takto sa zopar hodin pokupeme, doma pozrieme rozpravku o mimonoch a pomaly cakame na zajtrajsi odlet (uz sa nam nic nechce). Danka este beha po meste a zhana dake darceky pre kolegyne a pod. Ja som to mesto (a nie len to) obehal uz x krat. Tu sa nic zmysluplne neda kupit, maju tu same carachy ako napr. macku, ktora na baterky kyve rukou.
    Takze ak ste sa citili v nejakej vyvolenej VIP skupine, ktora od nas dostane nejaku pozornost z Thajska, tak sa velmi neteste. Radsej sa neteste vobec ;)