• Day 8

NP Doi Inthanon - vodopady, horske kmene

December 19, 2017 in Thailand ⋅ ☀️ 33 °C

Dnes sa nam zacal dvojdnovy vylet do narodneho parku Doi Inthanon, ktoreho sucastou je najvyssia hora Thajska.
    Na motorkach sme prekonali asi 150km najprv prevysenie hore 1300m a v ramci toho sme navstivili 3 velke vodopady. Taktiez sme vosli do dediniek horskych kmenov. Je uzasne ako niekde v zapadnutej dzungli v ukrutnych kopcoch vyklcuju nejaku cast, spravia tam terasove policko vedla svojho dreveneho domceka, daleko od akej takej civilizacie.
    V cca 1600m nad morom je uz na motorke celkom zima a zajtra pojdeme este o 1000m vyssie.
    Z parku zideme snad tisickou zakrut (zase prevysenie 1300m dole) do minimestecka Mae Chaem (mestecko na druhej strane parku ako Chiang Mai).
    Tu v prespime v dvoch romantickych bungalovikoch v ramci minirezortu, ktory si majitel postavil na vacsej zahrade. Fascinujuce je a to sme pri objednavani netusili, ze z domcekov mame vyhlad na najvyssiu horu Thajska Doi Inthanon s vyskou 2565m (my sa na nu pozerame z vysky 300m.n.m.)
    Vecer este ideme na veceru a zistujeme, ze musime byt v riadnom zapadakove, lebo ceny su tu nejake aj na Thajsko, na ktore sme zvyknuti extremne nizke. Za porciu bravcoveho steaku s hranolkami a kopou zeleniny platime az dve eura. Porcia asi najvacsia aku sme zatial jedli. Caj a voda zadarmo. Ceny za niektore veci v obchode su 2x lacnejsie ako na druhej strane hory skadial sme prisli. Keksiky Oreo a podobne 0,13 Eur.
    Cely den krasne vyhlady, vymotorkovani sme riadne a zajtra pokracujeme spat do parku a na najvyssi vrchol.

Vecer ma este Danka sukromnu hodinovu thajsku masaz priamo na izbe. Ako inak za skvelu cenu 5 Eur. Keby som nevidel, co tam s nou robia, tak sa odvazim aj ja ;)

P.s. Dnes len 2x vyvratena motorka. Raz som zavrel kufor na pumpe a motorka z nicoho nic lahla a raz som ju pekne zaparkoval, oprel o stojancek a ona z nicoho nic padla... Zajtra odovzdavame motorky uz po tme, snad to nieco pomoze ;)