• Day 15

Ostrov Chang Noi

December 26, 2017 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

Celonocne putovanie v autobuse sa dalo prezit. Dobre, ze sme brali VIP bus s obrovskym priestorom. Zaujimava bola zastavka o asi jednej hodine v noci na trhovisku, ktore funguje 24 hodin nonstop, takze stale otvorene.
    Na ostrov Chang Noi ideme rychlolodou a vyzera, ze je to nas posledny kontakt s modernym svetom.
    Ostrov je doslovne lenivy. Tetuska na recepcii nam vysvetluje, ze tu sa vsetko vlecie pomaly a to je prave zmyslom tohto ostrova oblubeneho u ludi, ktori chcu totalne vypnut.
    Na ostrove sa vsetci poznaju a vyzera to, ze nie len domaci, ale aj turisti, ktori tu zvyknu travit napr. celu europsku zimu. Vraj je tu dlhodobo doslovne nulova kriminalita, kedze sa tu stretava pravdepodobne podobny typ ludi. Dokonca v miestnej restauracii sa objednava tak, ze si sami zapiseme, co chceme a raz sa nam to cele spocita, maximalna dovera.

Co nas trosku trapi je pocasie. Sme o tisicpatsto kilometrov nizsie a cakali sme minimalne 30 stupnov. Prave v tomto obdobi je tu zamracene a max. 25. More tiez nie je prave neznesitelne teple.

V kazdom pripade oproti minulemu roku sme zatial nezazili ani kvapku dazda.

V rezorte nie je tepla voda, elektrika je len 4 hodiny denne, aby sme to neprehanali s mobilmi a nas samotny beachfront bungalowik ma svoje caro tu, ale na Sirave by sme ho asi oznacili za budku. Teda zvonku to vyzera ako bungalov na plazi a ma to aj svoju atmosferu, ale pohlad vo vnutri je nieco ako chatrc skrizena s montaznou halou. Wcko ziaden zazrak, clovek az rozmysla, ci nezacne drzat 3 dnovy post, aby sa jeho navsteve vyhol.

Po ostrove (a zas az tak maly nie je) sa da pohybovat jedine peso, pozicat sa tu asi neda nic a vyzera, ze hlavnou aktivitou je vylihovanie v hojdacej sieti na teraske bungalowiku, kupanie a prechadzky po nekonecne prazdnych plazach...

1. Foto plaz pred bungalowom a na nej iba Tomco
    2. Foto bungalow zvonku
    3. Foto vyhlad z bungalowu, hned za stromom pla
    4. Foto bungalow vnutri
    5. Foto bungalow vnutri strecha
    6. Foto klucka na vstup do wc
    7. Foto wc som vas usetril ;)