• Day 28

Panwa beach by Tomco

January 8, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 25 °C

Kedze nas hlavny pisatel nie je schopny dnes poriadne pisat, musel som prevziat tuto zodpovednost ja (Tomco). Dnesok ako obycajne ranajky, ktore nam uz pomaly zacinaju liezt krkom, nakolko si dame vzdy to iste (volske oko, mini parky, sunka, hranolky, rizoto, nejaka ta zeleninka, toastovy chlieb s dzemom a dzus, plus nejake to ovocie). Nasledne sme sli dospat a oddychnut si a ako som tak pozeral pocasie a tak mojou vizualnou kontrolou na zaklade kurzu meteorologie som potvrdil, ze o cca stvrtej zacne prsat. Odisli sme teda na plaz o pol hodinu skorej. O 11:30 cca. Odisli by sme aj skor, ale samozrejme, tak ako minuly rok sa mi vo vaku vyliala voda a musel som vsetky svoje doklady a peniaze susit, tak sa mi teraz vo vaku otvoril krem na opalovanie, ktory som uz niekolko dni hladal. Pas a medzinarodny vodicak si to odniesli, nastastie su stale pouzitelne. No vak je dost od kremu. Zbalil som sa teda do igelitky ako spravny gadzo na dovolenke.

Cesta na novu plaz PANWA nam trvala necelu pol hodinku, ale finalne hladanie este zabralo mozno 10 minut. Nakoniec sme nasli nejaky pristup ku plazi kde nam ujko povedal, ze mozeme tam zaparkovat a ze plaz je hned tu blizko. Potom nas hned volal nech sa pozrieme na jeho Farmu peral. On totiz pstuje musle a v nich su perly, Jeho asi manzelka potom z toho vyraba rozne nahrdelniky a podobne, ktore predava. Cize nas nalakal rovno do obchodu aj s malou exkurziou. Bolo vidiet, ze ujka to bavi a so zanietenim nam rozpraval ako to tam pestuju. Zial, chudobni slovaci (Milan s Dankou uz nemaju ziadne peniaze a ja som aktualne jak banka), nic sme nekupili a sli na plaz. Plaz velmi pekna, trosku mimo od vsetkych, ale asi 3 ubytovacie rezorty tam boli. Jeden vyzeral ako terasovite domceky, co sme zhodnotili, ze uplne hore by sme teda byvat nechceli, az kym sme nevideli ako ludia hore chodia. Rezort mal vlastnu zubackovu lanovku. Pre info, apartman pre dvoch v tom rezorte stoji po zlave 289 eur na noc. Zlavnene z cca 899. No nekup to. Rozlozili sme sa pri nejakych dvoch rusoch pod palmou, ktora ako Milan neskor poznamenal, ”ta palma nejak rychlo chodi”. Vzdy sme sa museli presuvat pod jej tien. Voda mala krasnych 30 stupnov. Zaparkovane plachetnicky dotvarali atmosferu plaze. Tu sa mi naozaj pacilo. Nuz o pol tretej odchadzame do Hotela nakolko je nam teplo, mne treba na zachod (ziadne po blizku) a Milan uz nejako nevladze.

V hoteli zistujeme, ze Milan ma teplotu. Danka prebera rolu doktora, ordinuje liecbu ale milan sa neda. Meriame teplotu a zistujeme ci stupa a ci klesa. Davam mu rusko aby nenakazil ostatnych a odchadzame s Dankou mu kupit veceru. Konecne to robime ako pravi thajci. Polievka v sacku, druhe jedlo v papieri :) Neskor Milan dostava hnacku a uz nastupujem s Carbofit-om s podmienkou, ze az sa to zopakuje, tak si da. Suhlasil.

Na teraz sa lucim a zajtra rano snad budeme vsetci zdravi.