• Day 4

Spomienky na kajakovú výpravu

October 14, 2018 in Hungary ⋅ 🌙 16 °C

Prefrčím známe mesto Tiszaujvaros s množstvom poparkovaných lodičiek a o nejakých cca 20km na poslednú chvíľu už takmer v tme pristávam tesne pred dedinkou Árokto (cca 20km pred Tisza-to), tesne vedľa miesta, kde som pred rokmi parkoval s kajakom. Pri tej príležitosti sa zamýšľam, ako som to vôbec mohol zvládnuť, keď aj na tejto motorovej lodi cítim, že sú to obrovské vzdialenosti, ktoré denne prechádzam a s kajakom, čo si pamatám som nemal oveľa menšiu priemernú rýchlosť, len tie konské sily by som asi dnes nedal...
    Každý deň je to inak nejaké trápenie s nejakou maličkosťou. Dnes večer sa rozpadol stan. Musel som ho takmer nanovo poskladať a v tme so svietiacim mobilom v zuboch to bol pôrod.

P.S. Na foto typizovaná plávajúca policajná búdka v Tiszaujvaros (presne takých som už videl viac, všetky rovnaké). Na ďalšej prečerpávajúca stanica zásobujúca polia vodou z Tiszy a nejaká z množstva komp, ktoré križujem.