• Day 4

Nikdy never žene

January 29, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Tesne vedľa Al Jihad požičiavame od moslimky kajaky (Ňaňo tomu ešte nerozumie, čo je to za kajak, tak súhlasí). Vyberáme sa na vedľajší ostrov s plážou. Už cestou Ňaňo neskutočne dudre a to netuší, že tajný plán týmto ostrovom nekončí.

Na ostrove stretneme česko-slovenskú skupinku (SK časť z Košíc), ktorá nám porozpráva zážitky, ako ich na moskovskom letisku vyhnali v mínus dvadsať v tričkách vonku).

Ostrov bol možno 1km od pevniny. Okúpeme sa a keď začneme hlasovanie o tom, či ideme aj na ďalšie troj-súostrovie vzdialené možno aj viac ako 3km ďalej, tak sa Ňaňovi vôbec nechce, ale Tomčo keďže takmer nepádluje len sa vozí, hlasuje za :)

Nasleduje úmorné pádlovanie, pri ktorom sa nám Ňaňo neustále snaží skaziť náš plán a znižuje morálku svojimi neustálymi prosbami o návrat na pevninu - asi už tuší, čo príde.

Na ostrove vplávame do minijaskyne a na druhej strane sa vylodíme na pláži. Tomčo s Ňaňom šnorchlujú a Tomčo dokonca objaví podvodnú nerovnosť, kde sa skrývajú rôzne zaujímavé a veľké ryby.

Neskôr nám iná kajakárka, ŽENA prezradí, že šnorchlujeme zbytočne, že na druhej strane ostrova sú parádne ryby a koraly.