• Day 5

Prieskum Ko Chang

January 30, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Celodenný motorkový výlet sme začali návštevou White sand beach (pláže s bielym pieskom, ktorý bol v skutočnosti hnedý).
    Parádna plážička, ku ktorej sme sa dostávali takým klesaním, že som sa bál, že to brzdy motorky nevydržia.

Potom sme navštívili rybársku dedinu, kde sme sa po úzkych uličkách a mostíkoch postavených nad vodou pohybovali medzi jednotlivými domami rybárov, často od seba rozdelených len tou úzkou uličkou.
    V jednom z nich, čiastočne prerobenom na reštauráciu sme sa aj naobedovali.

Po obede a dezerte (kakaovo-banánový shake) sme pozreli blízky chrám, nafotili sa s bizardnými soškami z náboženských eposov (vtákoryba a pod.).

Potom nasledoval dlhý offroad na našich skútrikoch na tajnú pláž. Úplne naturálnu, plnú paliem s romantickými stanovačmi na jej okraji. To musí byť život, rozložiť sa v stane na okraji zabudnutej a odľahlej krásne naturálnej, scénicky vygradovanej pláže a prežiť tam zopár nocí...

Po pláži končíme v ďalšej rybárskej dedine. Toto je už na pohľad iný level. Prechádzame sa po chodníčkoch tesne vedľa vodných kanálov vedúcich do mora. Meter široký chodníček, vedľa ktorého sú zaparkované rybárske lode rôznych farieb a z druhej strany chodníka sú okamžite otvorené "obývačky rybárskych domčekov".
    Sledujeme tak rybársky život z osobnej i pracovnej stránky.
    Centrom dediny je veľká reštaurácia zameraná na morské plody, kde Tomčo s Ňaňom odskúšajú kraba. Dostať však z všetkých klepietok kúsok mäska je tak nadľudský výkon, že to bolo asi naposledy.