• Day 9

Denná idylka na Ko Mak

February 3, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Tomčo zahlásil, že bacily umierajú pri vyšších teplotách ako 37st., takže vonku je na umretie a v našej búdke s nainštalovanou klímou so zákazom používania ešte horšie.

Čas vyraziť na výlet a nechať Tomča opekať sa vo vlastnej šťave... Pokus o požičanie motorky sa začal na Ňaňovej recepcii, kde som "hore bez" hneď zaujal dve thajky, ktoré po mne divne pokukovali. Thajčan na recepcii hneď ťahal nožničky zo šuflíka, že ma ostrihá. Také chlpaté čudo tu už asi dávno nevideli.
    Nakoniec sme požičali motorku inde. Bez pasu, bez depozitu, bez poznávacej značky, bez prilieb...
    S Ňaňom za zopár hodín pobeháme na motorke celý ostrov od luxusnejších rezortov až po zapadnuté pláže.
    Zaujímavou zastávkou, ktorú dokonale preskúmame je thajská škola a cestou tiež objavíme starú telefónnu búdku a pole ananásovníkov.
    Večer ako inak ukončíme prežraním sa v reštaurácii. Tomčo navyše objedná niečo ukrutne štipľavé, že tam pri tom kňučí a mňa čaká doma ešte veľký vyše 3kg melón, ktorého zožranie ma už fakticky odrovná.
    Deň končím mŕtvy vyvalený v posteli hore pupkom s uštípaným zadkom po návšteve WCka a to ani nepamätám, žeby som jedol v poslednom čase niečo extra štipľavé...