• Day 12

Prvý deň na Koh Jum a večer vo Fu bare

February 6, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 27 °C

Ubytovávame sa v chatkách pre nás už známeho rezortu (boli sme tu pred dvoma rokmi, len sme bývali na pláži, teraz sme o dosť ďalej). Vzhľadom na ukrutné teplo, ktoré tu vládne a šialenú únavu, ktorá nás opantala (alebo piesok, do ktorého som ju oprel) to vzdáva aj moja motorka a s celou batožinou sa vyvalí na bok. V rámci šetriaceho režimu sme motorky nepoisťovali, tak to snáď nebude mať následky :)

Ňaňo už vyzerá ako kvalitný opilec a ja s Tomčom k nemu nemám ďaleko (hodnotím na základe farby nosa).
    Podľa Tomčovho teplomeru tu je aktuálne 39 stupňov a verte, že toto je už na hranici možností môjho tela.
    Do vody už ani nevládzem vojsť (to súvisí aj s tým bacilonosičom, čo ho mám v posteli a ktorý ma nakazil), ale podľa Tomča je vraj konečne more teplé, že citujem "ako do vane, nie ako do bazéna".

Večer začína obľúbenou chutnou horúcou panvicou počas západu slnka v našej plážovej reštaurácii, (zajtra video) a pokračuje v legendárnom Fu bare. Tomčovi s Ňaňom sa podarí zlomiť barmana, aby im ukázal lístok na podpultové produkty. No a tam už sú iné veci. Kým iní objednávajú mangocoladu, alebo plechovkové pivo, nám sa už šúľa cigaretka s špeciálnym obsahom. Samozrejme plne využitá Happy hour na lacné drinky a barman, ktorého keď nezažijete naživo, neviete o čo prichádzate. Veď jemu z úst tiež trčí podobná cigaretka a to mu dodáva náladu, grimasy a zvuky, ktoré sa nedajú ani popísať. Dôležité je, že sa všetci dobre bavíme...