• Day 18

Letisko Krabi

February 12, 2019 in Thailand ⋅ ⛅ 28 °C

Po objemnom obede nám "len" polhodinu mešká objednaný taxík na letisko.
    Na letisku sa na "radu" informátorky postavíme do úplne zlého radu, ktorý nakoniec na nejaké vnuknutie zhora opustíme, inak by sme tam vzhľadom na jeho dľžku čakali až doteraz.
    Pred kontrolou tašiek sa smejeme zo všetkých ako do seba nasilu tlačia vodu, ktorá sa nesmie prenášať, ale pašerák Tomčo sa o to predsa pokúsi (on vôbec netuší, čo má v batožine).
    Keď ho kontrola upozorní, úplne vyplašený nechápe ako sa v jeho taške objavil liter vody ;)
    Aby zábave nebol koniec, hodinu pred odletom lietadla Tomčo prestrašene zisťuje, že jeho pas, spolu s letenkou sa niekde vyparil.
    Prehľadávame všetky tašky, Tomčo urobí prieskum letiska a potom ako som 3 minúty pred infarktom objaví Ňaňo pas v jeho taške, načo Tomčo sebavedomo zahlási - je presne tam, kde mal byť...
    Hlavne, že tú tašku sme x krát prehľadali aj ja aj on...

Následne odlietame do Bangkoku, kde musíme odprevadiť Ňaňa na zajtrajší let domov.

Let je to ťažký, lebo všetci už máme závislosť na jednej hre, ktorú hráme v zábavnom systéme lietadla, avšak v kuse nám ju vypínajú, kvôli rôznym hláseniam a polku letu musíme miesto hry povinne pozerať reklamu na thajské atrakcie.

Spíme v našom obľúbenom 18 poschodovom hoteli (ale už nie na 7mom poschodí), nakoľko má strategickú polohu pre rýchly presun tak po Bangkoku ako aj na a z letiska. Zázrak to nie je, izby sú smradľavé, ale aspoň sa ráno prežerieme na bohatých raňajkách...