• Day 35

Vodopád Suối Tranh

March 1, 2019 in Vietnam ⋅ ☀️ 30 °C

Potom vyrážame hľadať vodopád. Prístup k vodopádu tvorí akási botanická záhrada plná kvetov, bonsajov, ale aj rôznych domčekov a altánkov. Sedadlá v niektorých altánkoch sú vyrobené z ušľachtilého dreva takým štýlom, že jedna stolička by u nás stála 500 eur. Celé okolie obsahuje umelo vytvorené skaly a balvany aj výške 5 metrov, jazierka a kaskády a všade rozostavené umelé zvieratká od slonov až po tigrov v lese.
    Je tam veľmi pekne, ale Tomčo je hladný. Som ochotný zafinancovať obed v podobe banánovej placky (nič iné tam nebolo), ale zahlási, že on sa z "pochutín" nenaje. Ja zas umieram smädom, takže samotnému vodopádu nevenujeme až toľko pozornosti. Jednak je v období sucha málo vody a jednak celková výška nie je asi vyššia ako 4 metre.
    Najväčšou atrakciou tak môžu byť maximálne dve mladé nemky kúpajúce sa pod ním.

P.S. Tomčo sa nakoniec dočkal obeda. Pozrite sa na videu aké know how musíte mať, aby ste vedeli ako to jesť.
    No a inak tu sa nepoužíva nožík, čo nič nemení na tom, že je občas potrebný. Podobne ako v Thajsku sa tu na rozkrájanie mäsa, či placky a pod. používajú nožničky.