• Day 1

Benátky na dohľad

April 14, 2014 in Italy ⋅ ⛅ 12 °C

8:00 ráno fúka svieži vietor. Predpoveď je, že sa ma postupne skludniť...
    Ubytovaní sme v kempe Fusina, ktorý ma vlastnú marínu a po vode len cca 5km do Benátok. Doslovne na dohľad.
    Podľa recepčného bude okolo 11-tej príliv, takže rias vo vchode do vody by malo byť pomenej, kedže bude hladina vyššia.
    Realitou však je, že je v skutočnosti odliv a asi 6 metrov vchodu do vody, kadiaľ chceme vkladať čln je plne zašpineného od rias.
    Kým polovička berie do rúk pri vchode pripravené hrabličky a vytvára medzi naplavenými riasami cestičku do vody, ja poctivo skladám a fúkam náš 2,9m dlhý čln s 5hp motorom.
    Ten vyberám z auta, kde máme v kufri spolu s člnom zbalené lyže, veľké lyžiarky a výbavu od zimných veci až po kraťasy na takmer dvojtýždňovú dovolenku, ktorá zahŕňa tak alpské lyžovanie, ako aj plavby v teplejšom počasí. Pohľad do kufra auta je zážitkom na celý život...

p.s. pozn. Deň pred sme sa lyžovali v Talianskych alpách. Na kopci bolo 6m snehu...