• Day 2

Výlet na Devín

June 15, 2021 in Slovakia ⋅ ☀️ 24 °C

Zakotvíme pod Devínom, kde si dáme výdatný obed v jednej z mála otvorených prevádzok.
    Edovi nechutí vybrané pivo, Danke káva, Ňaňo sa nezdravo prežerie z hamburgeru a Maji je totálne zle z lososa. Peťka rozmýšľa ako bryndzové halušky rozložiť na jednotlivé chutí/nechutí komponenty.
    Vyraziť hore na hrad Devín je v takomto stave poriadna fuška.
    Edo to strategicky vzdá už pred pokladňou, Ňano síce zaplatí, ale vyšlape len na dolné nádvorie (viď. video), ale my zvyšok porážame najvyššie hradné veže a kocháme sa výhľadom na okolité hory, meandre rieky Moravy a na mohutný Dunaj a do neho sa vlievajúcu rieku Moravu, na ktorej parkujú dve mini lodičky (viď. foto).
    Kombinácia pracovného týždňa a pravdepodobne z covidu vystrašených bratislavčanov nám umožnila, že sme boli na hrade úplne sami a užívali sme si to aj v tomto zmysle.

Dole Dunajom sa potom už len spúšťame na voľnobehu, čo pri rýchlosti Dunaja je občas takmer 20 kilometrov za hodinu a užívame si preplavbu Bratislavy bez toho, aby nás míňala nejaká veľmi vlnotvorná loď.