• Day 6

Õhtusöök ja jook Ægir pubis

July 16, 2016 in Norway ⋅ ☀️ 13 °C

Jõudsime Flämmi. Ööbime kohalikus kämpingus ja magame autos kuna väljas on tormine ja sajab.

Läksime turistide kaubanduskeskusesse ja ostsime endale ka vahvad mütsid. Sest Taivo arvas et tal hakkab külm ilma kuna siin on üpris tuuline.

Tulime kohalikku pruulikotta sööma ja õlut maitsma.

Just hüppas ettekandja lauda ja ütles "Tere õhtust" ning seletas et siin kõik kokad on samuti eestlased, pidi kerget sorti maffia olema. Tundub, et saame eesti sööki Norra hinnakirja järgi :D

Kokkuvõte meie vestlusest saaremaalasega.
    Norras pidi probleem olema põlvkonnaga kes on sündinud nafta tootmise ajastul - ei viitsi midagi teha. Palka pidi siin Austraaliaga sama palju saama ja kodus on lihtsam käia. Eestlaste kogukond Norras on kõige suurem Flåmis ja Geirangeris. Fjordide piirkonnas toimub elu turismi tõttu aprillist kuni jõuludeni - ülejäänud aeg on siin soe Eesti talv.

NB viikingite toit oli väga suur, oigame autos.