• Day 5

Šveitsi kämpingus

July 1, 2019 in Switzerland ⋅ 🌧 24 °C

Öökoha variante oli meil täna kaks. Esimesena käisime teisel pool järve (käping Neselen), seal kahjuks oli ainult tühi heinamaa telkidele mõeldud ja ei näinud väga kutsuv välja. Ühtegi teed otse teisele poole ei tulnud siis tulime ümber järve tiiruga. Nüüd oleme käping Unterägeris. See on super puhas ja korralik. Igale telgile on oma suur plats kuhu saab auto ilusti kõrvale panna. Täpselt kui jõudsime auto ära parkida hakkas eemal äikest lööma. Kiirelt telk üles ja madrats täis. Sadama midagi alguses ei hakanud. Käisime veel järves ujumas (väga mõnus soe läbipaistev vesi koos linna vaatega) nsgu ikka olime ainukesed ujujad. Siis käisime pesus, siin on soe vesi täitsa telkimise hinna sees (öö on 48 franki). Lehmad kulistavad ka kõrval põllul enda kaelakellukestegs. Nüüd Taivo kokkab ja vihma hakkas ka sadama aga mitte väga hullult. Müristab ja välku lööb endiselt. Mõnus lõõgastav ilm vahelduseks. Soe on muidu ikka, umbes 25 kraadi.Read more