• Day 19

Antwerpen

July 15, 2019 in Belgium ⋅ ⛅ 16 °C

Sattusime täiesti kogemata Antwerpeni kesklinna. Kadri leidis mingi Belgia õlu poe (poes oli väga väike valik kohalikku) ja GPSiga sinna poodi sõites olime üks hetk täiesti kesklinnas pisikestel, kitsastel tänavatel. Meil õnnestus leida maa alune parkla ja sealt edasi läksime natuke linna peale jalutama.

Antwerpen on väga lahe ja ilus linn. Kitsad tänavad, vanad kivihooned ja jalgrattad (ja elektri tõukekad) kõikjal! Ainuke silma riivav asi oli, et õhtul toovad kõik enda prügikilekotid tänava äärde.

Kesktänaval kõndides kuulsime mingit huvitavat muusikat. Üks poiss mängis akustilist kitarri koos mehega kes mängis kellasid. Kellad olid autokärul kus ta klahvidega sai neid mängida. Väga põnev, ma ei ole enne midagi sellist kuulnudki!

Kui me juba Belgias oleme, siis tuleb kindlasti ka vahvlid järgi proovida. Alguses sattusime kohta, kus sai ainult sularahas maksta, aga järgmises kohas oli ka kaardimakse ja silme all küpsetati vahvlid meile valmis. Tainas oli huvitav selline paks mille ta kahvliga vajutas masina vahele laiaks. Eestis me teeme ikka vedelat vahvlitainast, mis valgub ise laiali, aga siin mitte. Kadri võttis šokolaadiga ja mina maasikatega. Maitses tõesti teisiti ja oli väga hea. Üldse mitte meie vahvlite moodi. Üks vahvel oli 2.50€.

Tagasi auto juurde kõndides otsisime vetsu, aga avalik WC oli kinni millegipärast. Meil õnnestus minna ühte suvalisse restorani WC-sse. Ei ajatudki ära ja tellima ka midagi ei pidanud.

Antwerpenis on kesklinnas suur katedraal, mis hetkel on renoveerimisel. Kõndisime selle ümber ja vaatasime, aga sisse ei hakanud minema - aega oli liiga vähe. Keskväljakul oli maa sees kivist kuju kus poiss magav ja kallistab mingit looma. Tekst juures, et see sümboliseerib sõprust inimese ja looma vahel ja see loom on kuidagipidi Hiinaga seotud - päris täpselt ei saanud aru.