Antonni Gaudi

September 18, 2019 in Spain ⋅ ☀️ 27 °C

Ik heb gisteravind niet mee een pinquin kunnen maken dus vandaar doe ik het nu even snel in het kort. We zijn gister naar de 4de gaudi experience geweest dus heeft dan ook beweging was echt erg leuk. Daarna gingen we naar park quell, ontworpen door Gaudí er was heel erg veel natuur. De tour die we kregen was wel erg saai. Van toen kregen we anderhalf uur eigen tijd om te eten. We zijn uiteindelijk maar bij de subway terecht gekomen omdat we nergens een supermarkt konden vinden die brood verkocht. Na de lunch gingen we naar een plekje vanuit daar starte ons wie is de mol spel. We kregen 7 adressen die we in 3 uur moesten vinden en een foto van maken met iedereen vanuit het groepje. Floor en ik hadden het speurtocht spel van de vorige dag ook gewonnen en ook het wie is de mol spel hadden we gewonnen met ons groepje. Voor het wie is de mol spel krijgen we als prijsje een soort donut met vulling, ontzettend machtig. Als prijs fan het speurtocht spelletje kregen we allebei echt zilveren oorbelletjes ze zijn echt ontzettend schattig! We gingen eten bij een 4 sterren restaurant op het dak, het eten was echt super lekker, eindelijk. Het uitzocht viel een beetje tegen maar we zaten eer heel erg leuk.Read more